همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بهترين و قطعي ترين درمان زانو با اين روغن

بهترين و قطعي ترين درمان زانو با روغن شترمرغ است. اين درمان را امتحان كنيد و از دردهاي آزار دهنده رهايي يابيد.

زانو درد از مشكلاتي است كه ربطي به سن و سال افراد ندارد و با هر ورزش و يا حركت نادرستي امكان آسيب به زانو وجود دارد. يكي ازبهترين و قطعي ترين درمان زانو با روغن شتر مرغ مي باشد كه در ادامه اين مقاله با آن بيشتر آشنا خواهيد شد.

درمان درد زانو با روغن شترمرغ

اكثر اوقات درد عضلات و مفاصل به علت كار بيش از حد عضلات، آسيب و فعاليت هاي مرتبط با كار و ورزش بوده است. در بعضي از موارد، درد عضلات نمايندگي اسميت اند نفيو و مفاصل پس از چند روز يا چند هفته كاهش مي يابد اما در افرادي كه دچار آرتروز، RSI و درد سياتيكي عضلات و مفاصل هستند نيازمند به مراقبت و درمان روزانه به منظور بازگشت سلامتي بدن هستند.

بيشتر درد هاي مفصلي در مفصل زانو ديده مي شود چون زانو نقش مهمي در حفظ تعادل بدن داشته و وزن بدن را متحمل مي شود. چون عضلات كمر و شانه ها روزانه بيشتر از عضلات ديگر مورد استفاده قرار مي گيرند، بيشتر دچار درد و گرفتگي مي شوند.

انواع مشخصي از دردهاي عضله و مفاصل هستند كه با نرمش هاي عمومي كاهش مي يابد. اين نرمش ها به طوري طراحي شده اند كه عضلات شما را فعال نگه داشته و فرم مي دهند تا فعاليتي منظم داشته باشند. اما بعضي وقت ها كمك بيشتري لازم است تا گرفتگي عضلات و مفاصل از بين برود.

ماساژ بدن با روغن يكي از قديمي نمايندگي شركت لوهمن روشه ترين و محبوب ترين روش هاي درمان درد عضلات است. ماساژ گرفتگي عضلات و مفاصل را باز مي كند اما همراه با روغن شتر مرغ به علت خاصيت ضد التهابي كه دارد اثر ماساژ را دوچندان مي كند. روغن شتر مرغ همه ي موارد تاثير گذار در درمان درد و گرفتگي عضلات را دارد كه نياز شما را از مصرف دارو هاي شيميايي مسكن و ضد التهاب مثل ايبوپرفن رفع مي كند.

روغن شتر مرغ و درد عضله و مفاصل

به هنگام درد عضلات و مفاصل اكثر افراد بسراغ مسكن ها و داروهاي شيميايي مي روند. حال توصيه مي شود به جاي مصرف اين نوع داروها به سراغ روش هايي طبيعي رفته كه هيچ گونه عوارض جانبي بر روي بدن و سيستم گوارشي شما نگذارد.

با توجه به خاصيت بسيار قوي ضد التهابي موجود در روغن شتر مرغ و نفوذ پذيري روغن شترمرغ درون سطح خارجي پوست مي توان آن را درماني موثر براي آرتروز، اعصاب درد هاي عضلاني (كشيدگي، گرفتگي و رگ به رگ شدن عضلات) در نظر گرفت.

فوايد استفاده از روغن شتر مرغ در كاهش درد مفاصل، تورم و سختي مفاصل بر روي دست ها، پا، زانو و آرنج مشهود است. خشك و سفت شدن مفاصل، علل خصوص در دستان ديده مي شود. روغن شتر مرغ براي درمان اين موارد اهميت ويژه اي دارد. روش استفاده بدين شكل است كه همراه با روغن شتر مرغ ناحيه دردناك را روزانه دو يا سه بار ماساژ بدهيم.

روغن شترمرغ داراي تركيبات زير است:

ويتامين A كه به بازسازي پوست كمك كرده و آنتي‌اكسيدان است.
اسيد لينولئيك كه به درمان درد ماهيچه و مفاصل كمك مي‌كند.
اسيد اولئيك كه تقويت‌كننده‌ي سلول‌هاي پوستي است و داراي خاصيت ضدچروك است.
اسپوجن كه پوست را نرم مي‌كند.
ترپين كه ضدعفوني‌كننده است.

تركيب سركه و روغن زيتون

چنان‌چه پانسمان كلاژن ملاحظه كرديد، سركه سيب داراي اثر درماني روي زانو درد و ورم زانو است. حالا اجازه دهيد آن را با يك ماده‌ي ديگر تركيب كنيم تا به نتايج بهتري دست بيابيم. براي استفاده از اين تركيب مراحل زير را دنبال كنيد:
– ابتدا يك قاشق غذاخوري روغن زيتون و همين‌طور يك قاشق غذا خوري سركه سيب آماده كنيد.
– سپس اين دو را خوب با هم مخلوط كنيد.
– در نهايت، زانوي آسيب‌ديده‌تان را با اين مخلوط ماساژ دهيد.
– اين روش درماني را يك يا دو بار در روز تكرار كنيد.
– هر روز اين درمان را انجام بدهيد تا زماني كه درد زانوي‌تان از بين برود.

تركيب فلفل و سركه سيب

راه ديگر براي استفاده از فلفل كاين تركيب آن با سركه سيب است. براي استفاده از اين تركيب مراحل زير را دنبال كنيد:
– ابتدا يك چهارم تا يك دوم قاشق چايخوري پودر فلفل كاين آماده كنيد.
– بعد آن را دخل يك فنجان سركه سيب بريزيد.
– سپس پانسمان نقره براي سوختگي يك تكه پارچه‌ي تميز برداريد.
– پارچه را در تركيب سركه و فلفل كاين خيس كنيد.
– در نهايت، پارچه را به مدت ۲۰ دقيقه روي منطقه‌ي آسيب‌ديده قرار بدهيد.
– اين درمان را يك بار يا دو بار در روز انجام بدهيد.
– انجام هر روزه‌ي اين درمان را آن‌قدر ادامه بدهيد تا التهاب و درد به طور كامل دور شوند.
منبع الودكتر
خواص شگفت انگيز روغن شتر مرغ

تظرات ارسال شده