همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
بهترين نوشيدني براي ديابتي ها

غذايي معمول خود افزودند، ميزان قند خون، كلسترول و چربي‌هاي خونشان تا ۳۰ درصد كاهش يافت و كاهش ميزان كلسترول، قند و چربي خون در بيماران ديابتي تاثير مفيدي در بهبود سلامتي دارد.

به گزارش : ازآكا؛چاي دارچين مخلوطي از دو ماده غذايي يكي چاي و ديگري دارچين مي باشد. دارچين خواص اسپري linovera زيادي دارد، در يك تحقيق نشان داده شده بيماران ديابتي كه به مدت ۴۰ روز، روزانه يك گرم دارچين به رژيم غذايي معمول خود افزودند، ميزان قند خون، كلسترول و چربي‌هاي خونشان تا ۳۰ درصد كاهش يافت و كاهش ميزان كلسترول، قند و چربي خون در بيماران ديابتي تاثير مفيدي در بهبود سلامتي دارد.
افزودن مقدار كمي دارچين به چاي، آب پرتقال يا غلات مفيد است. با جوشاندن آب با يك تكه دارچين به راحتي مي‌توان چاي دارچيني نيز تهيه كرد.
شما مي‌توانيد با نوشيدن يك فنجان چاي دارچين تب را به سرعت پايين آورده همچنين دارچين بهترين دارو براي دردهاي عضلاني است و براي رفع درد به كار مي‌رود اثر آن آرام‌كننده و نشاط‌بخش است و باعث گشوده شدن رگ‌ها مي‌شود و در گردش خون اثري مثبت دارد و بدن را در مقابل امراض مصون نگه مي‌دارد و مي‌توان گفت اثر پني‌سيلين نمايندگي b braun و آنتي‌بيوتيك را داراست، پس پيشنهاد مي‌شود اگر سرما خورديد يا ضعف شديد داشتيد، مصرف يك فنجان چاي دارچين را در روز فراموش نكنيد پس اگر چاي معمولي نيز مي‌نوشيد آن را با يك قطعه پوست دارچين به هم زنيد تا طعم چايتان را بهتر كند.
خواص دارچين در چاي
۱٫پيشگيري كننده از بيماري قند خون است.
۲٫به كاهش قند خون در مبتلايان به ديابت كمك ميكند.
۳٫پيشگيري كننده از روماتيسم است.
۴٫بدن را در بي براوون مقابل فارانژيت مقاوم ميكند.
۵٫ريسك ابتلا به فشار خون بالا را كاهش ميدهد.
۶٫خستگي را رفع ميكند.
۷٫تسكين دهنده و از بين برنده فشارهاي عصبي است.
۸٫يك انتي باكتري طبيعي در برگيرنده طيف وسيعي از باكتري هاست.
۹٫در روده ها مانع از تشكيل نيتروز امين ميشود و سيستم روده اي را تقويت ميكند.
۱۰٫دوست معده است.
۱۱٫سر دردهاي ناشي از مشغله كاري را از بين ميبرد و خستگي ذهن را از بين ميبرد.
۱۲٫بدن را در مقابل سرطان مقاوم ميكند.
۱۳٫حاوي تعداد زيادي انتي اكسيدان با فرمولهاي متفاوت از هم ميباشد.
۱۴٫استرس و فشارهاي عصبي را از بين ميبرد و پيشگيري كننده از ابتلا به ميگرن ميباشد.
طرز تهيه چاي دارچين:
به يك ليوان چشم درد اب بدون كلر در حال جوشيدن يك عدد چوب دارچين افزوده ميشود . ۵ دقيقه در شعله ملايم و ظرف در بسته جوشانده ميشود بعد از ولرم شدن نوشيده ميشود.
خبرنگاران جوان


منبع

تظرات ارسال شده