همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
مراقبت از سلامت پا در اين بيماران ضروري است

به ديابت ضروري است.

به پانسمان زخم بستر گزارش : بيماري ديابت آسيب‌ديدگي عصب‌ را به همراه دارد كه باعث مي‌شود پاها حس خود را از دست بدهند. درنتيجه بيمار به‌ سختي وجود هر گونه زخم يا جراحت در پاها را متوجه مي‌شود. پماد آلفا براي سوختگي پاي نوزاد علاوه بر اين بيماري ديابت جريان خون در پاها را كاهش مي‌دهد و موجب مي‌شود روند بهبود زخم و جراحت به‌كندي طي شود.

پزشكان همواره به بيماران ديابتي نمايندگي محصولات هارتمن توصيه مي‌كنند كه پاهاي خود را به‌طور مرتب بررسي كنند. بهترين زمان براي كنترل سلامت پاها پس از حمام كردن يا هنگام خواب است. همچنين در صورت مشاهده زخم و تاول لازم است وريدي محل آن را به مواد ضد عفوني كننده آغشته كنند، به پاهاي خود استراحت دهند و با پزشك معالج مشورت كنند.

مبتلايان به ديابت بايد پيش از پوشيدن كفش‌ها داخل آن‌ها را بررسي كنند چرا كه وجود سنگريزه يا هر شيء ژل هيدروزورب آزاردهنده ديگري مي‌تواند موجب حساسيت و التهاب در پاها شود.

به نقل از هلث‌دي نيوز، لازم است بيماران ديابتي كه دچار بي‌حسي در پا شده‌اند يا گردش خون در اين قسمت به درستي انجام نمي‌شود هر سه ماه يك‌بار به متخصص مراجعه كنند تا وضعيت سلامت پاهايشان تحت كنترل باشد.

منبع: ايسنا



منبع

تظرات ارسال شده