همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مرد چاق,چربي سوزي

آيا مي‌خواهيد سريع‌تر چربي‌ها را از عضلاتتان جدا كنيد؟ پس اين كارها را انجام دهيد تا به چربي‌سوزتان سرعت داده شود:

  1. يوگا تمرين كنيد

  2. يوگا براي مبارزه با استرس كه عامل شناخته شده‌اي براي تجمع چربي شكم و كندي سوخت و ساز است عالي است. پس با تمرين يوگا، با استرس مبارزه كنيد.

    1. براي وعده‌هاي غذايي‌تان برنامه ريزي كنيد

    به خودتان اجازه ندهيد كه وعده‌ها را آسان بگيريد. به طور جدي به دنبال وعده‌هاي غذايي متعادل و سالم باشيد و پيش‌تر آنها را آماده كنيد. اگر براي وعده‌هاي غذايي‌تان برنامه ريزي كنيد، خيلي راحت‌تر مي‌توانيد به آن بچسبيد.

    1. بيشتر آب بنوشيد

    رژيم آب يكي از رژيم هاي شناخته شده است اما نيازي به پيروي از رژيم آب نداريد فقط از نوشابه، پزشكي كودكان الكل و نوشيدني‌هاي ورزشي دوري كنيد. و بچسبيد به نوشيدن همان آب سنتي خودمان.

    1. به سرعت بدويد

    چربي سوزي با دويدن يكي از بهترين راهكارهاي كاهش وزن است؛ به سرعت تمام دويدن، بدن را مجبور مي‌كند تا در طول و پس از ورزش، بيشتر انرژي بسوزاند. همچنين علاوه بر سيستم قلبي عروقي، براي عضلاتتان هم مفيد است. اين تمرين، سوخت و ساز بدنتان را افزايش داده و سريع‌تر از آهسته دويدن چربي سوزي خواهد كرد.

    1. بيشتر بخوابيد

    كمبود خواب، به ناچار باعث افزايش وزن مي‌شود، چرا كه بدن شما، گرسنگي را با خوابالودگي اشتباه مي‌گيرد. با ۸ ساعت خواب كامل در شب، جلوي هوس كردن‌هايتان، افزايش اشتها و انتخاب غذاهاي بدون ارزش غذايي را خواهيد گرفت.

    1. ورزش كنيد

    آيا مي‌خواهيد بدون انجام تمرينات سخت و طاقت‌فرسا وزن كم كنيد؟ پس ورزش درمان سوختگي با آب جوش كنيد و براي بدنتان بيشتر وقت بگذاريد. ورزش‌ها معمولا تاثير بيشتري از تمرينات كارديو دارند و بيشتر هم چربي سوزي مي‌كنند.

    1. از تمرين موضعي بپرهيزيد

    قرار نيست كه فقط چربي شكم، بازو يا پاهايتان را آب كنيد. بر چربي سوزي كلي بدنتان و تمرين با وزنه تمركز كنيد. بدين ترتيب خيلي سريع‌تر چربي سوزي خواهيد كرد.

    همچنين بخوانيد: چربي شكم چگونه آب ميشود؟
    1. با وزنه‌هاي سنگين‌تر تمرين كنيد

    چه مي‌شود اگر كمي هم عضله بياوريد؟ با وزنه‌هاي سنگين‌تر در ست‌هاي ۱۲ و ۱۵ تايي، تمرين كنيد تا رشد عضلاتتان را شاهد باشيد. عضلاتتان كه رشد كند، چربي سوزي خيلي ساده‌تر خواهد شد.

    1. برنامه را تغيير دهيد

    اجازه ندهيد كه بدنتان به يك تمرين خاص عادت كند. چيزها را تغيير دهيد! مثلا تعداد تكرار چسب بخيه ست‌ها، وزن وزنه‌ها، و گروه عضلاتي كه تمرينشان مي‌دهيد را تغيير دهيد. هر چهار تا شش هفته، زمان تغيير فرا مي‌رسد.

    1. پيشرفتتان را زير نظر داشته باشيد

    آيا مي‌خواهيد راست قامت و باريك اندام باشيد؟ زير نظر داشتن پيشرفتتان، كمك خواهد كرد تا ببينيد تا چد به هدفتان نزديك شده‌ايد. كمك خواهد كرد تا عادات بد قديمي را ترك كنيد و عادات جديد خوب را ادامه دهيد.

    1. يكي از دوستانتان را همراه كنيد

    بهترين راه براي اينكه در تمرينتان جدي شويد، اين است كه كس ديگري را هم هل دهيد تا آنرا انجام دهد. چه باهم تمرين كنيد و چه به هم ياد بدهيد، خواهيد ديد كه تمرين گروهي خيلي در چربي سوزي سريع‌تر موثر است.

    1. بيشتر راه برويد

    آيا واقعا همه جا بايد ماشين ببريد؟ اگر مي‌توانيد تا مقصد راه برويد، پس معطل چه هستيد؟ اگر نه، دوچرخه سواري كه مي‌توانيد بكنيد؟ فقط زماني از اتومبيل‌تان قطره فروزومال استفاده كنيد كه جدا نياز باشد.

    همچنين بخوانيد: حركات چربي سوزي
    1. وعده‌هاي غذايي‌تان را زير نظر داشته باشيد

    فقط مواد مغذي سالم و مورد نياز را به بدنتان برسانيد. مقدار مصرف چربي، پروتئين و كربوهيدرات را متعادل كنيد، و هر يك كالري را حساب كنيد. يك بدن خوش اندام، بيشتر از اينكه در باشگاه ساخته شود، در آشپزخانه ساخته مي‌شود! پس وعده‌هاي غذايي‌تان را زير نظر داشته باشيد تا بدانيد دقيقا چه مي‌خوريد.

    1. به وقتش غذا بخوريد

    خوردن غذا قبل از تمرين، به شما كمك خواهد كرد تا در طول تمرين انرژي بيشتري داشته باشيد. و صرف يك وعده‌ي غذايي پس از ورزش هم به شما اطمينان خواهد داد كه مواد مورد نياز بدن براي ترميم عضلات و ريكاوري تامين خواهد شد. در زمينه‌ي عضله‌سازي، اين دو وعده‌ي غذايي اهميت زيادي دارند، همچنين باعث چربي سوزي سريع‌تر هم خواهند شد.

    1. از قيمت پماد زخم بستر جا برخيزيد

    فقط بدين دليل كه جلوي تلويزيون نشستن لذت بخش است، دليل نمي‌شود انتخاب صحيحي باشد. هرچه زمان بيشتري را به بي كاري سپري كنيد، بدنتان كندتر خواهد شد. پس فعاليتتان را افزايش دهيد تا بيشتر چربي بسوزانيد.

    اگر اين كارها را انجام دهيد، خواهيد ديد كه چربي‌هايتان پا به فرار مي‌گذارند.



    منبع

تظرات ارسال شده