همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 انسداد روده چه زماني رخ ميدهد؟

دفع و تورم معده كه در صورت ناديده گرفتن اين مشكلات امكان انسداد كامل روده و پارگي آن وجود دارد و در اثر پارگي محتويات روده كه حاوي مقادير بالايي باكتري است وارد حفره شكمي شده كه علاوه سوپرازورب p بر خونريزي داخلي امكان عفوني شدن خون وجود دارد.

به گزارش : بيماري انسداد روده يكي از بيماري هاي بسيارخطرناك است و به دليل آنكه در ابتدا علائم آن بروز نمي كند اغلب بيماران خيلي دير به پزشك مراجعه مي كنند.

علائم پانسمان phmb انسداد روده عبارت است از دل درد، احساس نفخ در شكم، يبوست، تهوع، عدم توانايي دفع و تورم معده كه در صورت ناديده گرفتن اين مشكلات امكان انسداد كامل روده و پارگي آن وجود دارد و در اثر پارگي محتويات روده كه حاوي مقادير بالايي باكتري است وارد حفره شكمي شده كه علاوه بر خونريزي داخلي امكان عفوني شدن خون وجود دارد.

كارشناسان لوهمن روشه توصيه مي كنند در صورت بروز مشكلات گوارشي در ارتباط با روده افراد حتما به پزشك مراجعه كنند تا با آزمايش و احيانا تصويربرداري از روده، بيماري شناسايي شود.

براساس تحقيقات بيماري انسدادي روده در اثر عوامل مختلفي از جمله مصرف برخي از داروها، سرطان روده بزرگ، بيماري كرون و پاركينسون ايجاد مي شود، سوپرازورب c همچنين انجام جراحي در ناحيه شكم نيز مي تواند باعث كند شدن حركت روده و انسداد آن شود كه اين بيماري يكي از مشكلات اورژانسي و پرمراجعه در بسياري از بيماران پس از انجام جراحي در ناحيه شكم است.

درمان مشكل انسداد روده توسط دارو و در مراحل حاد با جراحي انجام مي شود كه پس از جراحي نيازمند مراقبت هاي دقيق از سوي پزشك سوپرازورب h و بيمار تا زمان بهبود كامل است.

براي جلوگيري از بروز انسداد روده در وهله اول رعايت رژيم غذايي حاوي فيبر، ميوه، سبزيجات و آب فراوان اهميت دارد، همچنين پياده روي و ورزش مي تواند باعث سرعت حركات روده و به اين ترتيب حفظ سلامت دستگاه گوارش فرد شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده