همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 در اين مواقع از ضدآفتاب استفاده نكنيد

ورزش است، افزود: در اين زمان استفاده از لوازم آرايشي، باعث نفوذ مواد به پوست و ايجاد نقطه هاي سياه بر روي آن مي شود.

به گزارش :رحيم قيمت پماد زخم بستر نادري متخصص پوست و مو با تاكيد بر مراقبت هاي پوستي گفت: پوست خود را براي جلوگيري از هرگونه آسيب مرطوب نگه داريد.

وي استفاده از كرم هاي ضد آفتاب را ضروري دانست و اظهار داشت: استفاده از كرم ضدآفتاب مانع خشكي، سوختگي و بروز اشعه خورشيد به پوست مي شود كه البته به دليل كاهش اثرات آن نبايد بيش از 5 ساعت بر روي پوست بماند.

اين درمان سوختگي با آب جوش متخصص پوست و مو با بيان اينكه نرمش كردن يكي ديگر از عوامل تاثير گذار بر پوست است، بيان كرد: انجام نرمش هاي منقبض كننده و آزاد سازي عضلات باعث ورود اكسيژن به پوست مي شود.

به گفته نادري، كم تحركي تاثير زيادي روي پزشكي كودكان ظاهر انسان‌ها دارد به همين دليل ورزش روزانه به سلامت پوست كمك بسزايي مي كند.

وي با بيان اينكه بعضي بانوان براي شاداب نگه داشتن پوستشان از لوازم آرايشي استفاده مي كنند، تصريح كرد: سولفات موجود در لوازم آرايشي باعث چروكي و پيري زودرس پوست مي شود.

اين متخصص پوست چسب بخيه و مو با تاكيد بر اينكه يكي از راه هاي تعريق زياد انجام ورزش است، افزود: در اين زمان استفاده از لوازم آرايشي، باعث نفوذ مواد به پوست و ايجاد نقطه هاي سياه بر روي آن مي شود.

نادري با بيان اينكه استفاده از مواد آرايشي مانع تنفس پوست مي شود، تاكيد كرد: جهت سلامت و جلوگيري از آسيب به پوست در حين انجام نرمش و ورزش از لوازم آرايشي استفاده نكنيد.

وي قطره فروزومال افزود: قبل از ورزش صورتتان را با استفاده از مواد تميز كننده از آرايش پاكسازي كنيد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده