همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
موي سرتان را مثل يك حرفه‌اي بشوييد

ام. دوست دارم با شست و شوي موهايم، درخشندگي شان را افزايش داده و آنها را حالت پذير و زيبا كنم. من ۷ نكته ي برتر در مورد شست و شوي موهاي سرتان براي داشتن موهايي درخشنده، نرم و در كل حالت پذير و زيبا را برايتان در اين متن جمع آوري كرده ام.

به گزارش ، من بارها انواع ترفند و روش‌ هاي شست و شوي مو را در اينترنت جستجو كرده ام. دوست دارم با شست و شوي موهايم، درخشندگي شان را افزايش داده و آنها را حالت پذير و زيبا كنم. خوب دخترها، من ۷ نكته ي برتر در مورد شست گاز عسل و شوي موهاي سرتان براي داشتن موهايي درخشنده، نرم و در كل حالت پذير و زيبا را برايتان در اين متن جمع آوري كرده ام.

۱- موهايتان را پيش از دوش گرفتن شانه كنيد
من تا به حال نمي‌دانستم كه شانه كردن مو پيش از دوش گرفتن واقعا باعث ايجاد تفاوت مي‌شود! اتفاقي كه مي‌افتد اين هست كه موهايتان نرم خواهد شد. خانم ها، جدا اين نكته در شست و شوي سر واقعا كاربردي است. اين را تست كنيد و اگر تغييري حاصل شد به ما بگوييد.

۲- موهايتان را دو بار شامپو بزنيد
من تقريبا به مدت يك سال اين ترفند را در مورد شست و شوي موهايم اجرا مي‌كردم، واقعا جواب داده است. مرتبه ي اول شست و شو كارهاي ابتدايي را انجام خواهد داد. هر محصولي كه بر روي موهاي خود استفاده كرده بوديد شسته خواهد شد. شست پيچش بيضه و شوي دوم اجازه خواهد داد تا شامپوي شما كارش را به درستي انجام دهد. اگر موهايتان بي روح و كسل كننده شده، سعي كنيد با روشي كه گفته شد در حمام‌هاي خود دو بار موهايتان را بشوييد.

۳- اول از آب گرم استفاده كنيد
يكي از نكته‌هاي مهم هنگام شست و شو اين است كه كاتيكل هاي مويتان را با استفاده از آب گرم باز كنيد! آب گرم به موهايتان كمك ميكند تا باز شده و پذيراي شامپو باشند تا به خوبي تميز شوند. پس خانم‌ها، اول از آب گرم استفاده كنيد و در آخر هم از آب خنك، خودتان متوجه خواهيد شد كه چرا!

۴- موهايتان را با آب خنك آبكشي كنيد
زماني كه مي‌خواهيد موهايتان را آب كشي كنيد، بهترين حالت اين است كه با آب سرد يا حداقل با آب خنك اين كار را انجام دهيد. به چه دليل؟ خوب، به خاطر اينكه اين كار، پانسمان لوهمن روشه كاتيكل هاي مويتان را دوباره ميبندد، نرم كننده روي مويتان باقي خواهد ماند و مويتان درخشان تر خواهد شد. خانم‌ها اين كار را انجام دهيد و نتيجه‌اش را به ما بگوييد.

۵- قبل از استفاده از نرم كننده، آب موهايتان را بگيريد
يكي از مهم‌ترين نكات شست و شوي موها، اين است كه پيش از استفاده از نرم كننده آب باقي‌مانده موهايتان را بگيريد. اين كار خيلي اهميت دارد، چرا كه موهاي خيس باعث كاهش اثر نرم كننده مي‌شود، در‌ واقع نرم كننده كاري انجام نخواهد داد. آيا شما پيش از اينكه از نرم كننده استفاده كنيد موهايتان را مي چلانيد و آب اضافي اش را ميگيريد؟

۶- به پوست سرتان نرم كننده نزنيد
آيا ميدانيد كه پوست سر شما به صورت طبيعي مقدار زيادي چربي توليد مي‌كند؟ اسميت اند نفيو پس در كل، پوست سرتان نيازي به نرم كننده ندارد. تنها كافيست تا وسط تا نوك موهايتان را نرم كننده بماليد. صادقانه بگويم، اين ترفند واقعا تأثيرات خوبي به جا خواهد گذاشت.

۷- بگذاريد نرم كننده يك تا دو دقيقه روي مويتان بماند
براي شما هم اين سوال ايجاد مي‌شود كه چه مدت بايد نرم كننده را روي موهايتان رها كنيد؟ پيش از اينكه در تحقيقاتم متوجه شوم بهترين زمان مناسب براي عمل‌كرد نرم كننده حداقل ۲ دقيقه است، اين سوال هميشه در ذهن من هم ايجاد ميشد. نه تنها در اين مدت نرم كننده به خورد مويتان مي‌رود، بلكه به نرم كننده اجازه مي‌دهيد تا به خوبي كار خود را انجام دهد.
در انجام اين ترفند ها براي شست و شوي موهايتان به من اعتماد كنيد. تمام شد، همه ي ترفند هايي كه براي شست و شوي موي سر پيدا سيكاكر كرده بودم حالا در اختيار شماست. شما در گذشته چگونه موي خود را مي شستيد؟ آيا در اين متن فهرست شده بود؟

منبع: مجله اينترنتي تناسب اندام



منبع

تظرات ارسال شده