همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
كثيف ترين وسيله در مطب پزشكان بيمارستان چيست؟

ميكروب هاي زيادي وجود دارد اما يك وسيله در آنجا ركورد ميكروب هاي توالت فرنگي را شكسته است.

به پماد آلفا براي جوش صورت گزارش كثيف ترين وسايل در مطب پزشكان معمولا آن چيزي نيست كه شما بهش فكر ميكنيد در اين بخش آن را به شما معرفي خواهيم كرد و ميگوييم كه چگونه ميتوانيد از آن جلوگيري كنيد:وسيله پزشكان

ملاقات با پزشك بايد به ما كمك كند تا سرما خوردگي هاي معمول را از بين ببريم سوختگي با آب جوش و يا از مسائل و مشكلات سلامتي جلوگيري شود و به طور كلي ما را خوب نگه دارد.

اما فراتر از آن ،سرفه كردن و عطسه كردن افراد بيمار در اتاق انتظار است كه جرم ها را در آنجا انباشته ميكند و شما هيچ وقت نميدانستيد.
وسايل آلوده پزشكان در مطب و بيمارستان

در واقع تحقيقات اخير نشان ميدهد خريد قطره آهن فروزومال كه بيشترين جرم ها معمولا بر روي قلم كليپ بورد است كه براي امضاء پرونده ها استفاده ميشود.محققان چند مورد معمول را در 3 مطب آزمايش كرده اند تا ببينند ميكروبي ترين سطح كدام است؛

آنها 12 آزمايش را در 4 سطح انجام داده اند و متوجه شده اند كه بيشتر آنها توسط بيماران و پزشكان در مطب ايجاد پماد زخم بستر شده است. نتايج جالب و قابل توجه اي بود. قلم كليپ بورد بيش از 46 هزار ميكروب تقريبا برابر با يك توالت فرنگي داشت.

تجزيه و تحليل در چندين مطب عمومي پزشكان نشان داد كه ، ميكروب ها بر روي قلم كليپ بورد به شكل تقريبا 8 ميليون كلني، در هر اينچ مربع زنده هستند.
آلودگي هاي وسيله پزشكان در بيمارستان

اين مري انسان نتيجه نشان ميدهد كه باكتري ها ميتوانند به سادگي تكثير شوند و به سرعت باكتري هاي ديگري از هم نوع و مشابه خود به وجود آورند.

صفحه كليد پزشكان، در رنك دوم از كثيف ترين وسايل پس از صندلي و دستگيره در اتاق انتظار قرار گرفته است.همه آنها حتي باز هم بيشتر از صندلي توالت باكتري و ميكروب دارند.

منبع: نمناك



منبع

تظرات ارسال شده