همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 تكه هاي يخ به جز خنك كردن چه كاربردهايي دارند؟

ليوان نوشابه، دوغ و آب. اما يخ به جز اين موارد كاربردهايي ديگر نيز دارد . يخ را مي توان براي بسياري از امور خانه مورد استفاده قرار داد.

به نمايندگي شركت لوهمن روشه گزارش ، مصرف يخ در خانه اغلب خلاصه مي شود به انداختن يخ در ليوان نوشابه، دوغ و آب. اما يخ به جز اين موارد كاربردهايي ديگر نيز دارد . يخ را مي توان براي بسياري از امور خانه مورد استفاده قرار داد.

به پانسمان suprasorb گزارش سرويس خواندني هاي انتخاب، استفاده از يخ در خانه تنها به خنك كردن ليوان شربت و نوشابه خلاصه نمي شود و مي تواند كاربردهايي ديگر نيز داشته باشد.

يكي از كاربردهاي جالب يخ در خانه گرفتن روغن اضافي غذا است . يخ چربي غذا را به خود جذب مي كند. بنابراين مي تواند پانسمان نقره براي سوختگي ملاقه اي را پر از يخ كرده و داخل ظرف غذا ببريد تا روغن به ملاقه شما بچسبد.

اگر بچه اي كوچك در خانه داريد كه مريض شده و حاضر نيست دارو بخورد مي توانيد از يخ براي حل اين مشكل استفاده كنيد يعني اول به او تكه اي يخ بدهيد تا در دهانش نگه دارد. سپس داروي بد مزه را به وي بدهيد. با اين نمايندگي اسميت اند نفيو روش مزه بد دارو به شدت كم مي شود.

از يخ مي توانيد براي آب دادن به مرور به گياهان استفاده كنيد يعني يخ را وارد ظرف زير گلدان كنيد تا اندك اندك آب شده و گلدان را سيراب كند. جالب است بدانيد اگر روي نان يا برنج يك تكه يخ بگذاريد درون مايكروفر خشك نمي شوند.

يخ به كاهش اعصاب چسبندگي آدامس كمك مي كند و مي تواند اين ماده را از مو يا لباس افراد پاك كند. جالب است بدانيد يخ به باز كردن چروك لباسها هم كمك مي كند.

يخ درماني به كاهش آكنه هاي پوست نيز كمك مي كند.

منبع: انتخاب



منبع

تظرات ارسال شده