همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
3 صبحانه لاغر كننده با شير

وضعيت فعلي حفظ كرد. به عبارت ديگر، كنترل يا محدوديت آگاهانه و ارادي تغذيه را رژيم مي‌گويند. با ما همراه شويد تا با چند صبحانه لاغر كننده آشنا شويم .

به گزارش رژيم لاغري: اين روش تغذيه براي سلامتي انسانهاي چاق لازم است ولي مي‌تواند براي افراد معمولي خطرناك باشد. اينكه چه كسي بايد رژيم لاغري بگيرد را پزشك يا متخصص تغذيه مشخص مي‌كند.

شير و خرمــا صبحانه لاغر كننده

شير نوشيدني محبوبي است كه بسياري از آدم‌ها همراه صبحانه نوش جان مي‌كنند. مصرف شير از دوران نوزادي آغاز مي‌شود و تا آخرين دوره‌هاي زندگي هم‌چنان ادامه پيدا مي‌كند.

گاهي پماد آلفا براي سوختگي پاي نوزاد اگر مقداري خرما نيز به شير اضافه شود نه تنها باعث خوشمزه‌تر شدن شير مي‌شود، بلكه خواص شير و خرما را نيز يك‌ جا كنار هم قرار مي‌دهيم. از اين رو، تركيب شير و خرما يكي از نوشيدني‌هاي محبوبي به شمار مي‌رود كه ارزش امتحان كردن را دارد.

اين نوع تركيب غذايي، نخستين بار به عنوان عادت غذايي مردم هند شناخته شد؛ آن‌ها باور دارند تركيب شير و خرما راه بسيار خوبي براي بالا بردن نيرو و انرژي بدن است.

هر دوي اين خوراكي‌ها غني از ويتامين‌ها و مواد معدني ضروري هستند و مي‌توانند به حفظ سلامتي كمك كنند. به اين ترتيب، شير و خرما به يكي از نوشيدني‌هاي سنتي ميان كشورهاي شبه قاره‌ي هند تبديل شد.

شير و خرما

همه نمايندگي محصولات هارتمن مي‌دانيم شير بهترين منبع براي كلسيم است. از اين رو، مصرف شير يكي از بهترين‌ راه‌ها براي كنترل سطح كلسيم در بدن به شمار مي‌رود. به همين ترتيب، خرما نيز حاوي كلسيم و منيزيوم است؛ و اين دو به صورت هم‌ زمان به بهبود وضعيت سلامت بدن كمك مي‌كنند.

با مصرف شير و خرما مي‌توانيد به سرعت سطح انرژي بدن‌تان را افزايش دهيد. از اين رو، مصرف تركيب شير و خرما يكي از بهترين راه‌ها براي اجتناب از بيماري و حفظ سلامتي است. كالري‌هاي موجود در اين تركيب به بازيابي سريع از بيماري‌ها كمك مي‌كنند.

وقتي به شدت احساس گرسنگي مي‌كنيد، تركيب شير و خرما مي‌تواند به افزايش سطح نيروي بدن‌تان كمك كند. از اين رو، اين تركيب گزينه‌ي خوبي براي صبحانه، و جايگزين بهتري براي تنقلات به شمار مي‌رود. كالري و سطح انرژي بالاي موجود در تركيب شير و خرما توان بدني‌مان را براي انجام كارهاي روزانه حفظ مي‌كنند.

مصرف ژل هيدروزورب شير و خرما به حفظ بنيه و استقامت بدن‌تان كمك مي‌‌كند. اين تركيب با حفظ نيرو و قدرت ماهيچه‌ها بنيه و استقامت‌تان را در طول روز به خوبي حفظ مي‌كند. به همين خاطر نيز توصيه مي‌شود شير و خرما را در وعده‌ي صبحانه نوش جان كنيد. اين تركيب نيروي آغاز فعاليت‌ها را در اختيارتان قرار مي‌دهد و لاغر كننده مناسبي مي تواند براي شما باشد.

شير و نان سبوس دار صبحانه لاغر كننده

اين روزها كمتر كسي به سراغ نان هاي تيره رنگ كه سرشار از سبوس و فيبر است مي رود زيرا همگي تنها به ظاهر نان ها توجه دارند و سفيدي آن را دليل بر كيفيت نان مي دانند در حالي كه اين باور غلط به دليل نا آگاهي افراد روز به روز سلامتي افراد را به شدت تهديد مي كند.

هر فرد در روز به مصرف 30 گرم فيبر (سبوس و الياف گياهي) نياز پانسمان زخم بستر دارد كه فقط 8 گرم فيبر به بدنتان مي رسد كه علت آن مصرف نان هاي بدون سبوس است كه نتيجه اين كمبود شيوع بي سابقه ديابت، چاقي و بيماري ها قلبي در كشور است.

شير و عسل صبحانه لاغر كننده

شير و عسل معجون سحرآميزي است كه مزاياي مختلفي براي سلامت و زيبايي دارد. عسل براي آنتي‌اكسيدان‌هاي‌اش، ضد قارچ و ضد باكتري بودن‌اش و خواص ضد التهابي و تسكين‌دهنده‌اي كه دارد، شناخته شده‌است. از سوي ديگر، شير يك منبع قوي كلسيم، پروتئين، ويتامين‌ها، مواد معدني و اسيد لاكتيك است .

مصرف يك ليوان شير و عسل به طور منظم تاثير مثبتي روي پوست و همين‌طور بدن‌تان دارد. آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در اين نوشيدني خوشمزه مانع تاثيرپذيري منفي ارگان‌ها مي‌شود و در عين حال بروز چين و چروك و آسيب‌هاي پوستي را به تعويق مي‌اندازد.

اين وريدي نوشيدني لذيذ و سالم با حفظ تعادل باكتري‌هاي موجود در دستگاه گوارش و در نتيجه جلوگيري از التهاب، گرفتگي و يبوست، به بهبود فرآيند هضم و در نتيجه لاغري كمك مي‌كند.

منبع: زندگي آنلاين



منبع

تظرات ارسال شده