همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
بي حسي صورت نشانه چه بيماري است؟

دادند.

به گزارش سردرد شديد، درد قفسه سينه و وجود خون در ادرار پانسمان زخم از جمله علائم فشارخون بالا هستند. علاوه بر اين‌ها احساس ضعف و بي‌حسي در صورت نيز مي‌تواند نشانه فشارخون بالا باشد و حتي مرگ ناگهاني را به همراه داشته باشد.

فشارخون بالا از جمله بيماري‌هاي شايعي است كه فشار مضاعفي را به عروق خون و ديگر اندام‌هاي پماد سوختگي حياتي وارد مي‌كند. درصورتيكه اين بيماري كنترل نشود مي‌تواند مشكلات جدي را متوجه بيمار كند كه حمله قلبي و سكته مغزي از جمله آن‌هاست. همچنين پزشكان مدعي شده‌اند احساس بي‌حسي در صورت خطرناك است و فرد بايد بلافاصله پس از احساس اين وضعيت به پزشك مراجعه كند.

فشارخون هيدروژل بالا كه به عنوان كشنده خاموش شناخته مي‌شود به ندرت با علائم آشكاري همراه است و درصورتيكه كه كنترل نشود مي‌تواند كشنده باشد. كنترل نشدن علائم فشارخون موجب مي‌شود ميزان آن به اندازه‌اي افزايش پيدا كند كه علائم جسمي ظاهر شود.

كرم رژودرم براي جاي سوختگي

به گفته پزشكان سرفه همراه با خون يا احساس كرختي و بي‌حسي در دست‌ها نيز از علائم بالا رفتن بيش از حد فشارخون است. تنگي نفس، حالت تهوع، احساس گيجي نيز از ديگر علائم شايع هشداردهنده اين عارضه است.

لوزالمعده

به گزارش روزنامه اكسپرس، رژيم غذايي سالم و مناسب در كنار انجام مرتب حركات ورزشي از جمله راهكارهاي كاهش فشارخون بالاست.

منبع: ايسنا



منبع

تظرات ارسال شده