همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
توالت‌هاي هوشمند,اخبار پزشكي,خبرهاي پزشكي,تازه هاي پزشكي
توالت‌هاي

آينده قيمت پماد زخم بستر مجهز به فناوري هوش مصنوعي خواهند بود و مي‌توانند با اسكن مدفوع افراد بيماري‌هاي آنها را تشخيص دهند.

به گزارش ايسنا، توالت‌هاي آينده بسيار هوشمند خواهند بود بطوريكه قادر به تجزيه و تحليل مدفوع و ادرار افراد خواهند بود.

در آينده پزشكي كودكان توالت‌هاي هوشمندي توسعه داده خواهند شد كه به سادگي مي‌توانند با تجزيه و تحليل مدفوع افراد مشكلاتي كه سلامتي آنها را به خطر مي‌اندازد، شناسايي كنند.

شركتي به نام "ميكرون"(Micron) قصد دارد در آينده توالت‌هاي مجهز به فناوري هوش مصنوعي توسعه دهد كه به انواع پانسمان نقره راحتي مي‌توانند با آناليز مدفوع افراد بيماري‌هاي آنها را تشخيص دهند.

توالت‌ هوشمند مذكور قادر به انجام تجزيه و تحليل مدفوع و ادرار خواهد بود كه اين دو آزمايش دو مورد از آزمايشات متداول براي تعيين وضعيت سلامت يك فرد هستند.

تجزيه خريد قطره فروزومال و تحليل مدفوع براي تشخيص شرايط موثر بر دستگاه گوارش استفاده مي‌شود. اين شرايط مي‌تواند شامل عفونت، جذب نامناسب مواد مغذي يا سرطان باشد. در همين حال، تجزيه و تحليل ادرار مي‌تواند بيماري‌هاي كليوي، بيماري كبد و ديابت را در مراحل درمان خانگي سوختگي با آب جوش اوليه نشان دهد. تجزيه و تحليل غلظت اين تركيبات شيميايي مي‌تواند به تعيين اينكه آيا بيماري خطرناكي يك فرد را تهديد مي‌كند يا خير كمك  كند.

توالت‌هاي جديد مي‌توانند مدفوع و ادرار افراد را مورد تجزيه و تحليل قرار دهند و علاوه بر آن اين توالت‌ها مي‌توانند به تلفن هوشمند يا تبلت كاربر متصل شوند تا اگر مورد مشكوكي بود به كاربران اطلاع داده شود.



منبع

تظرات ارسال شده