همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

ليزر موهاي زائد

– ليزر موهاي زائد بدن:

از بين بردن موهاي زائد بدن يكي از دغدغه هاي ذهني بسياري از افراد به خصوص خانمهاست. مسلما بسياري از خانمها چندان تمايل ندارند كه بر روي بسياري از نواحي پوست بدن خود مانند دست ها، پاها و يا پوست ساير بخش هاي بدن خود مو داشته باشند. به همين جهت در گذشته از روش هاي مختلفي مانند بند انداختن، كندن موهاي زائد با استفاده از موم (اپيلاسيون)، تيغ و… استفاده مي شد كه هر يك از اين روش ها معايب و اشكالات خود را داشت. اما امروزه به لطف پيشرفت تكنولوژي، ديگر نيازي به استفاده از اين روش ها نيست و براحتي با استفاده از ليزر موهاي زائد مي توانيد بدون هيچ مشكل و يا عوارض جانبي و فقط طي مدت كوتاهي براي هميشه از دست موهاي زائد بدن خود راحت شويد.

اين عمل در كلينيك رنسانس با استفاده از دستگاه الكس ۲۰۱۸ انجام مي شود كه مورد تاييد وزارت بهداشت و درمان نيز هست و مزاياي فراواني دارد از جمله: سرعت و دقت بالا، استريل بودن، از بين نبردن رنگدانه پوست، تعداد جلسات كم، عدم ايجاد درد و يا هر گونه سوزش و…

اگر شما هم مي خواهيد موهاي زائد بدنتان از بين برود، ترديد نكنيد كه ليزر موهاي زائد بهترين روش است.

تزريق چربي

– تزريق چربي:

جوانسازي پوست و از بين بردن چين و چروك هاي آن يكي از مسائل مورد علاقه بسياري از خانمها در زمينه آرايش و ظاهر صورت و بدن است. يكي از راه هاي جوانسازي پوست كه در سالهاي اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته، پروتز گونه، لب، سينه و باسن است كه بهترين روش جهت اين امر تزريق چربي است.

در اين عمل در واقع سلول ها و بافت چربي از برخي نواحي بدن (مانند ران، پا، شكم و …) برداشت كرده و به نواحي از بدن (به خصوص صورت) كه بايد حجيم تر و پرتر شوند، تزريق مي شود. اين عمل مزاياي زيادي دارد از جمله: كمك به زيبايي صورت و گونه ها، جوانسازي پوست، از بين بردن اسكار (زخم) با كمك تزريق چربي، ايمني بالا، طبيعي بودن عمل (چربي از ناحيه اي از بدن خود فرد برداشته و به ناحيه ديگري تزريق مي گردد)، ماندگاري و دوام بيشتر نسبت به روشهاي ديگر، هزينه كم و ارزان تر نسبت به ساير عملهاي مشابه، نداشتن دوره نقاهت، عدم بروز عوارض جانبي.

تزريق چربي يك راه حل بسيار مناسب براي خانمهايي است كه مي خواهند گونه ها، لب ها و يا صورتي پرتر و جوان تر دشاته باشند.

– تزريق ژل:

يكي از راه هاي مفيد و بسيار موثر جوانسازي پوست، استفاده از تزريق ژل مي باشد. تزريق ژل يكي از بهترين روشها جهت پر كردن و حجيم كردن گونه ها و لب، از بين بردن خط اخم و يا خط لبخند، از بين بردن چين و چروك صورت و … است. با استفاده از اين عمل زيبايي، براحتي پوست شما جوان مي شود و زيبايي چهره شما ژل مدي هاني دوچندان خواهد شد.

امروزه از ژل هاي مختلفي جهت تزريق استفاده مي شوند از جمله: اسيد هيالورونيك، كلاژن، هيدروكسي آپاتيت كلسيم و … كه توسط تيم مجرب و حرفه اي بايد صورت بگيرد. تزريق ژل در نواحي مختلف صورت و بدن مي توان دستاوردهاي مختلف و مثبتي جهت افزايش زيبايي داشته باشد از جمله: پروتز و حجيم تر شدن لب، گونه، چانه، از ميان بردن خط اخم و يا خط لبخند، از بين بردن جوش، چين محصولات مدي هاني و چروك، گودي و سياهي دور چشم، درمان افتادگي پوست صورت و …

البته مزاياي تزريق ژل به اين موارد محدود نمي شود بلكه از مهمترين مزاياي اين عمل زيبايي مي توان به نداشتن عوارض جانبي، امكان استفاده جهت ليفت صورت، ماندگاري بالا، هزينه نسبتا كم و ارزان، عدم محدوديت در تكرار تزريق ژل، امكان از ميان بردن چين و چروك هاي صورت و … را نام برد.

بوتاكس

پماد عسل مدي هاني بوتاكس:

يكي از عمل هاي زيبايي كه در دو دهه اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته و در جهان رايج شده، بوتاكس است. در اين روش در واقع سم باكتري بوتولينوم عسل پزشكي تزريق مي گردد كه با اين كار عضلات صورت شل شده و هنگام اخم كردن، ديگر چين و چروكي در ناحيه مورد نظر ديده نمي شود. بوتاكس در صورتي كه به درستي و توسط متخصصان اين امر تزريق شود، هيچ گونه عوارض جانبي نخواهد داشت و امروزه از بوتاكس جهت از بين بردن خطوط اخم، خطوط اطراف چشم، تعريق دست و يا نقاط ديگر بدن، بالا بردن نوك بيني و از بين بردن خطوط اطراف لب استفاده مي شود. محدوديت سني استفاده از كرم محافظ مدي هاني بوتاكس بين ۱۸ الي ۶۰ سال است. البته در عوض تزريق بوتاكس مزاياي زيادي دارد از جمله: ميزان تاثيرگذاري بالا، ايمن بودن، نتايج كاملا طبيعي، قابل مشاهده بودن نتيجه به فاصله بسيار كوتاهي از تزريق، دوره نقاهت بسيار كم.

امروزه محبوبيت بوتاكس به حدي رسيده كه بسياري از افرزاد سرشناس جهان از سياستمداران تا برخي چهره هاي معروف (به اصطلاح: سلبريتي ها) از بوتاكس استفاده كرده اند.

منبع: مدي هاني كلينيك رنسانس



منبع

تظرات ارسال شده