همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
7ويژگي خاص براي كساني كه قهوه مصرف مي كنند

افرادي كه قهوه مصرف مي‌كنند، داراي كرم رژودرم براي گوشت اضافه ويژگي‌هاي زير هستند:

باهوش‌ترند

قهوه فقط هوشيارتان نگه نمي‌دارد، علت‌هاي ديگري هم وجود دارد كه متقاعدتان كند قهوه بنوشيد، مثلا قهوه باهوش‌ترتان مي‌كند! كافئين موجود در قهوه، آدنوزين را رها مي‌كند. آدنوزين يك ناقل بازدارنده است. وقتي اين آدنوزين، محدود شود شما انرژي بيشتري داريد و بهتر مي‌توانيد كار كنيد.

اندام متناسب‌تري دارند

تمام چربي‌هاي بدن شما مي‌توانند توسط قهوه سوزانده شوند. اگر باور نداريد يادتان باشد درمان تاول سوختگي با آب جوش كه قهوه در بيشتر مكمل‌هاي چربي سوزي تجاري وجود دارد. كافئين با چربي مبارزه مي‌كند، چون متابوليسم بدن را بالا مي‌برد، پس اكسيداسيون اسيد‌هاي چرب هم بيشتر مي‌كند و همين طور قهوه مي‌تواند اسيد‌هاي چرب را از بافت‌هاي چرب جدا كند. كافئين در افزايش عملكرد فيزيكي و ورزشي‌تان هم مفيد است.

شادتر هستند

افرادي كه قهوه مي‌نوشند كمتر افسرده مي‌شوند. با نوشيدن چند فنجان قهوه، حس و حال خوبي خواهيد داشت و از افسردگي و اندوه دور مي‌شويد. آنتي‌اكسيدان‌هاي مري انسان موجود در قهوه مسئول تقويت روحيه و ايجاد هيجان و خوش‌بيني هستند.

بيشتر عمر مي‌كنند

قهوه به‌جز كافئين، تركيبات فراوان ديگري هم دارد. بعضي از خواص اين تركيبات حتي هنوز مورد تائيد علم هم قرار نگرفته‌اند، اما بيشترشان آنتي‌اكسيدان‌هايي هستند كه بدن را در مقابل اكسيداسيون مقاوم مي‌كند. اكسيدان‌ها براي آسيب به مولكول‌هاي بدن‌تان به اندازه كافي قوي هستند.

پويا و زيرك هستند

قهوه به شما قدرت مي‌دهد تا روزتان را زودتر شروع كنيد. افراد موفق قهوه مي‌نوشند و با انرژي پماد زخم بستر روز را آغاز مي‌كنند. در حالي‌ كه ديگران هنوز در رخت‌خواب غلت مي‌زنند و سعي دارند خودشان را براي بيدارشدن متقاعد كنند. قهوه شما را نسبت به پيرامون‌تان هوشيار و زيرك نگه مي‌دارد تا نسبت به ديگران به موقع هركاري را شروع كنيد.

سرزنده‌اند

قهوه‌نوش‌ها افراد بسيار خوبي در تيم هستند و از آن لذت مي‌برند. در پايان روز، انجام كار و اداي تكليف براي‌شان اصلاً مهم نيست، بلكه از آن لذت مي‌برند و سرپرستي يك تيم را مي‌پذيرند و خوش برخورد هستند. شما با قهوه برانگيخته و بشاش مي‌شويد چسب زخم بستر تا كاري را كه به شما محول شده است با انرژي و جذابيت بيشتري انجام دهيد.

پول درمي‌آورند

وقتي قهوه‌نوش‌ها صبورترند، زودتر از خواب بيدار مي‌شوند، در طول روز فعال‌ترند و بيشتر پول درنياورند. اين افراد انگيزه بيشتري براي موفقيت دارند. آن‌ها با نوشيدن هر فنجان قهوه بهره‌هايي مي‌برند كه به انجام كارشان مربوط مي‌شود.



منبع

برچسب ها

تظرات ارسال شده