همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مهر ماه زمان مناسبي براي سفر ارزان است، تور‌ها نرخ خوبي دارند و هوا نيز براي گشت زني و ديدن شهر هاي تازه مساعد است. در اينجا چند مقصد پر‌طرفدار كه دراين ماه مي توانيد ببينيد را به شما معرفي مي‌كنيم.

سفر به مركز فرهنگي تركيه با تور استانبول

تور استانبول انتخاب خوبي براي سفر چند روزه است چون هم نزديك ايران است و هم اينكه استانبول نيازي به ويزا ندارد و به راحتي با خالي كردن سه يا چهار روز مي‌توانيد به استانبول سفر كنيد.

استانبول جاذبه‌هاي گردشگري گوناگوني دارد. از موزه‌هاي تاريخي گرفته تا مسجد‌ها و كليساهاي قديمي كه هر كدام داستاني تاريخي را در دل خود پنهان كرده‌اند.

مسجد اياصوفيه را ببينيد؛ سعي كنيد صبح اول وقت براي بازديد برويد كه در صف‌هاي طولاني و شلوغ گير نكنيد. از اياصوفيه به سمت گرند بازار استانبول پماد آلفا براي جاي جوش قدم بزنيد و در مسير از مغازه‌هاي مختلف سوغاتي فروشي ديدن كنيد. در اين منطقه قديمي استانبول كافه‌ها و رستوران‌هاي خوبي هم هستند كه مي توانيد قهوه بنوشيد واستراحت كنيد.
استانبول پر از كافه‌هاي دنج و زيباي سه ستاره است به ليست تورهاي مختلف برروي وب‌سايت مقتدر سير نگاه كنيد انواع تورهاي ارزان تا تورهاي لوكس با پرواز‌هاي ايران اير و قشم اير برنامه‌ريزي شده‌اند با انتخاب يكي از تور‌هاي آژانس مقتدر سير به راحتي با ترنسفر‌هاي فرودگاهي به هتل خود در يكي از محله‌هاي دوست داشتني استانبول مي‌رسيد.
در استقالال قدم بزنيد و به ميدان تقسيم برويد درمسير از مغازه‌هاي گوناگون ديدن كنيد و به موسيقي‌هاي خياباني نوازنده‌هاي مختلف گوش كنيد.
هر سوالي در مورد سفر استانبول داشتيد مي‌توانيد با آژانس مقتدر سير تماس بگيريد به راحتي چمدان ببنديد و همين اخر هفته را در كنار بسفور قدم بزنيد.

سفر به مفرح‌ترين مقصد گردشگري با پماد زخم بستر تور تايلند

سفر با تور تايلند دقيقا يك تير و چند نشان است هم امكان ديدن بانكوك را داريد و هم مي‌توانيد در پوكت و پاتايا با آن سواحل درخشان رويايي استراحت كنيد. در وب سايت آژانس مقتدر سير برنامه‌ريزي دقيق تور‌هاي تايلند را بررسي كنيد. معمولا تور‌ها يك هفته‌اي برنامه‌ريزي مي‌شوند. به صورت تور تك مقصدي تايلند و يا تور تركيبي تايلند كه از بانكوك به يكي از جزيره‌هاي زيبا مي‌روند.
با توجه به سليقه شخصي خودتان براي سفر برنامه‌ريزي كنيد در مراكز خريد سيام پاراگون و يا سنترال ورد بچرخيد و خريد كنيد و يا براي ديدن معابد باستاني و زيبا به گرند پلاس برويد.
اين روزهاي زيباي مهر مخصوص اين است كه در سواحل بكر جنوب شرقي آسيا استراحت كنيد و حمام آفتاب بگيريد و با پاهاي برهنه بر روي ماسه‌هاي نقره‌اي قدم بزنيد.

تايلند كشور ارزاني است  تمام شهر پر از غذاهاي خياباني خوشمزه و ارزان است و فروشندگان در كيفيت و قيمت خوراكي‌ها رقابت دارند. براي انتخاب هتل در شهر‌هاي ساحلي پاتايا و پوكت هتل‌هاي چهار و پنج ستاره را بررسي پماد آلفا براي آفتاب سوختگي كنيد. تمام تورهاي آژانس با پرواز‌هاي خوب هواپيمايي ماهان و عمان اير انجام مي‌شوند. تمام تور‌هاي آژانس داراي ترنسفر فرودگاهي هستند و براي گردشگران عزيز تور‌هاي گشت شهري به همراه راهنماي فارسي زبان نيز در نظر گرفته شده است.
تجربه سفر به تايلند بسيار جذاب است و به تمام گردشگران خوش مي‌گذرد درنگ نكنيد و براي يك هفته هيجان‌انگيز برنامه‌ريزي كنيد. با آژانس مقتدر سير تماس بگيريد در مورد هتل و پروازتان بپرسيد و تصميم به ديدن تايلند بگيريد.

سفر به اميرنشين زيبا و مدرن خاورميانه با تور دبي 

اين شهر مدرن گردشگري براي بهترين خوشگذراني‌ها و تجربه هيجانات خارق‌العاده ساخته شده است.

در پماد زخم بهترين پيست اسكي منطقه در مجموعه امارات مال دبي اسكي كنيد و پنگوئن‌هاي بامزه را ببينيد.

در امارات مال خريد كنيد و آكواريوم زيباي اين مركز خريد را ببينيد كه ۳۰ هزار گونه آبزي در آن زندگي مي‌كنند.

دبي شهر هتل‌هاي زيباست از سه ستاره‌هاي زنجيره‌اي گرفته تا پنج ستار‌هاي لوكس هر كدام را كه به سليقه شما نزديك بود مي‌توانيد رزرو كنيد.

پرواز‌هاي دبي با شركت‌هاي هواپيمايي امارات، اير عربيا، ماهان و ايران اير انجام مي‌شود، در هر زماني كه براي برنامه كاري شما مناسب بود مي‌توانيد به دبي پرواز كنيد.
در دبي لذيذترين غذاهاي گوشتي جهان طبخ مي شوند حتما غذاهاي عربي از جمله شاورما را امتحان كنيد اينجا بهشت تنوع غذاهاست كه همه در بالاترين سطح كيفي سرو مي‌شوند انواع همبرگر‌هاي دبي را امتحان كنيد و از صبحانه‌هاي لذيذ و كامل هتل لذت ببريد.

تجربه هيجان در پارك وايلد وادي را از دست ندهيد اينجا بزرگترين پارك آبي دنياست كه انواع سرسره‌هاي آبي، پانسمان زخم ترن‌هاي هوايي و استخر‌هاي بزرگ موج همگي جوري طراحي شده كه هيجان را درون شما به اوج خود مي‌رساند. يك روزكامل را مي توانيد در همين پارك بازي و از غذاهاي رستوران هاي پارك ميل كنيد.

تمام تور‌هاي دبي داراي ترنسفر فرودگاهي هستند كه با آسودگي خاطر به هتل زيباي خود مي‌رسيد. چند روز را تعطيل كنيد و با تور دبي سفر كنيد.



منبع

تظرات ارسال شده