همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

برجسته كردن گونه

به كمك برخي از درمان هاي خانگي، افراد مي توانند به راحتي گونه هاي چاق و برجسته اي داشته باشند. برخي از تمرينات ورزشي، رژيم غذايي و سبك زندگي روزمره براي داشتن گونه هاي چاق و برجسته واقعا مفيد خواهد بود.

تمرينات تنفس عميق نيز اگر به درستي انجام شود مي تواند بسيار موثر باشد.

غذاهايي براي داشتن گونه چاق:

  1. تركيب گلاب suprasorb a ag و گليسيرين:

در روزهاي سرد زمستان بهتر است گليسيرين را در منزل داشته باشيد زيرا پوست را سفت و محكم مي كند و چين و چروك را از آن دور مي سازد.

حتي گلاب نيز در منزل بيشتر افراد يافت مي شود. اين ماده شگفت انگيز در تهيه و توليد محصولات آرايشي مورد استفاده قرار مي گيرد.

تركيبي از گلاب و گليسيرين را در منزل تهيه كنيد. آن را روي گونه هاي خود اعمال نماييد. اين تركيب واقعا شگفت انگيز است و مي تواند مواد مغذي گونه را تامين نمايد آن را پرتر كند.

  1. خمير سيب:

اين نمايندگي شركت لوهمن روشه گزينه يكي از موثرترين غذاها براي گونه هاي شماست و مي تواند به داشتن گونه هاي چاق كمك كند. همه ما به خوبي مي دانيم كه سيب سالم ترين غذاي موجود است و مصرف آن مي تواند بيماري هاي زيادي را از ما دور كند.

اين ميوه سرشار از مواد مغذي و ويتامين هاست كه براي داشتن پوستي سالم مفيدند. يك عدد سيب خام برداريد. آن را برش دهيد و خمير كنيد. حالا آن را روي گونه هاي خود بماليد.

اجازه دهيد اين تركيب ۱۵ الي ۲۰ دقيقه روي گونه ها بماند. سپس آن را بشوييد. سيب كلاژن و الاستين دارد و به داشتن پانسمان كلاژن پوستي سالم و شاداب كمك مي كند.

  1. روغن زيتون:

روغن زيتون علاوه براينكه به سلامت فرد كمك مي كند مزاياي شگفت انگيزي هم براي پوست دارد. اين روزها، افراد از روغن زيتون در پخت و پز استفاده مي كنند. زيتون يك ماده سالم است و مي تواند به گونه هاي شما نيز شكل و فرم خوبي ببخشد.

شما مي توانيد يك قاشق غذاخوري از روغن زيتون را به منظور داشتن گونه هاي چاق به طور روزمره استفاده كنيد. تنها در ۱۵ روز نتيجه شگفت انگيز اين ماده را مشاهده خواهيد كرد.

  1. مكمل هايي براي گونه هاي چاق:

شما پانسمان لوهمن روشه مي توانيد از مكمل هاي موجود در بازار كه به طور موثر در فرآيند برجسته و چاق شدن گونه ها عمل مي كنند استفاده نماييد.

از آنجايي كه مكمل ها مقادير خوبي از كالري را دارند، افزايش وزن به كمك آن ها ساده خواهد بود. به محض چاق شدن، اثرات آن بر روي صورت نيز پديدار خواهد شد.

مكمل ها براي همه آن هايي كه نمي توانند با عادت هاي خوب غذايي چاق شوند مفيد خواهند بود.

مكمل هاي افزايش وزن براي تامين مواد مورد نياز بدن خوب و عالي هستند اما بهتر است قبل از هر كاري با پزشك خود مشورت كنيد.

  1. غذاهاي اعصاب غني از كربوهيدرات ها:

برخي از افراد ممكن است در مورد مواد غني از كربوهيدرات ها آگاه نباشند. اين مواد شامل نان، برنج ، پاستا و مواد ديگر است. براي اينكه بتوانيد انرژي مورد نياز بدن را تامين كنيد، كربوهيدرات ها بسيار موثر خواهند بود.

اگر رژيم غذايي شما شامل كربوهيدرات هاي اندكي است نمي توانيد گونه هاي چاقي داشته باشيد.



منبع

تظرات ارسال شده