همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

علت التهاب بدن شامپو دارو گياهي درمان زخم بدن درمان التهاب سر و بدن استفاده از شامپو گياهي براي درمان التهاب
افرادي كه از زخم ها و التهابات سر و بدن رنج مي برند، نياز به دارويي دارند كه بتواند به نوعي اين التهاب را كاهش دهد. متاسفانه تا به امروز داروي موثري براي بهبود اين زخم ها وجود نداشته است اما در اين مطلب قصد داريم به شما اين مژده را بدهيم كه يك شامپوي دارو گياهي براي درمان اين زخم و التهاب ها توليد شده است.


دكتر سيد صدر الدين نبوي مدير عامل يك شركت دانش بنيان در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران اظهار داشت: ما در اين شركت بعد از يكسال و نيم فعاليت مستمر موفق شديم اولين شامپو داروي گياهي كشور را فرموله و در سازمان غذا و دارو ثبت كنيم و آن را به توليد انبوه برسانيم.

وي با بيان اينكه توليد اين نوع شامپوي گياهي يك نياز مبرم داخلي به شمار مي رود، افزود: تاكنون افراد داراي زخم و التهابات منتشر در سرو بدن هيچ شوينده اختصاصي براي شستشو در اختيار نداشتند مثلا افرادي كه زخم بستر يا اگزما، كهير يا اكنه در سراسر سر و بدن خود دارند مجبور بودند از شامپو بچه يا نظير آن براي شستشو استفاده كنند.

نبوي تاكيد كرد: از اين رو در صدد آمديم شامپوي گياهي با پي اچ ٥.٥ و عدد زئين ٦٥ براي كليه پوستهاي زخمي و حساس و حتي نوزادان به توليد برسانيم.

وي با بيان اينكه اين شامپو از مواد موثره بابونه آلماني و گل هميشه بهار توليد شده است، گفت: به دليل وجود اين مواد علاوه بر اينكه يك شوينده است درمان هم مي كند.

وي ادامه داد: مي توان از اين شامپو براي شستشوي پوست معمولي سر و بدن استفاده كرد.

نبوي با بيان اينكه در حال حاضر اين شامپو دارو در حال توزيع در داروخانه هاي سراسر كشور است و داروخانه ها مي توانند با تماس با شركتهاي پخش اين محصول را در اسرع وقت جهت بيماران تهيه كنند، عنوان كرد: اين محصول در اداره داروهاي طبيعي در سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت ثبت دارويي شده و مجوز ساخت و توليد انبوه دريافت كرده است.

علت التهاب بدن شامپو دارو گياهي درمان زخم بدن درمان التهاب سر و بدن استفاده از شامپو گياهي براي درمان التهاب

وي خاطر نشان كرد: با توليد اين شامپو بيماران ديگر نياز به ساير شوينده ها جهت شستشو و درمان زخم ها و التهابات سر و بدن خود نخواهند داشت.

اين شامپو دارو در سومين جشنواره سراسري داروهاي گياهي كه با حضور كليه شركتهاي توليد كننده توسط معاونت علم و فناوري رياست جمهوري برگزار شد عنوان محصول دانش بنيان برگزيده دو سال اخير كشور را كسب كرد.

منبع: مهر

تظرات ارسال شده