همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
با 3روش ارزان موهايتان را صاف كنيد

صاف كردن مو با پانسمان نقره براي سوختگي روغن زيتون و تخم مرغ

هر دو اين مواد در سلامتي موها بسيار موثر بوده و استفاده از هر دوي اين مواد موها را صاف مي كند. اما لازم است بدانيد كه تركيب روغن زيتون و تخم مرغ معجزه مي كند. براي استفاده از اين مخلوط دو تخم را در ظرفي شكسته و مقداري روغن زيتون به اعصاب آن اضافه كنيد. سپس مخلوط مورد نظر را هم زده و به مدت يك ساعت صبر كنيد. پس از گذشت يك ساعت موها را با يك شامپوي ملايم بشوييد.

صاف كردن مو با روغن زيتون و روغن نارگيل

افراد كمي در مورد خواص روغن هاي مختلف و روغن هايي كه مو را تغذيه مي كنند، آگاهي دارند. برخي روغن ها و مصرف آن ها روي موي سر، پانسمان كلاژن مي تواند موها را نرم و صاف كند. براي مثال كافيست روغن نارگيل و روغن زيتون را با هم مخلوط كرده و به موها بماليد. همچنين مي توانيد، پس از چند روز استفاده از اين مخلوط، به جاي روغن زيتون از روغن بادام استفاده كنيد تا مو ها نرم و صاف شوند. براي استفاده از اين روغن ها نيز بايد نمايندگي شركت لوهمن روشه آن ها را روي كف سر و مو ها ماليده و سپس مو ها را در يك حوله پيچيد. پس از اين كه مو ها ۴۵ دقيقه در حوله بودند، مي بايست آن ها را با شامپو شست تا روغن روي موها شسته شود.

صاف كردن مو با اسپري_شير

يكي از مهم ترين و اثر بخش ترين مواد طبيعي در صاف كردن مو نمايندگي اسميت اند نفيو ها شير است. شير مو ها را صاف و صيقلي كرده و استفاده از آن بسيار ساده است. براي استفاده از شير روي موها كافيست، آن را در يك آب پاش ريخته و مانند يك اسپري روي تمام مو هاي خود بزنيد. سپس براي ۳۰ دقيقه صبر كنيد تا شيري كه به روي موها زده ايد، جذب شود. پس از ۳۰ دقيقه موها را با شامپو شسته و شاهد موهاي صاف خود باشيد.

منبع: بيتوته



منبع

تظرات ارسال شده