همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 سنگ شكن هاي طبيعي كليه و صفرا

دقيقه بجوشد. حال چاي فيلانتوس نيروري شما با خاصيت فوق العاده آماده است. مي توانيد سه تا هشت ليوان از آن را روزانه بنوشيد.

به گزارش : سنگ كليه و صفرا يكي از معضلات امروز بشر به خصوص به دليل زندگي مدرن قطره فروزومال و عادات بدغذايي است. بسياري از عادات غلط غذايي مانند خوردن نمك زياد و غذاهاي چرب و اضافه وزن از علل به وجود آمدن سنگ در كليه و كيسه صفرا محسوب مي‌شود.

روش هاي زيادي براي دفع سنگ كليه مانند خوردن آب انواع ميوه مانند هندوانه و ترب سياه وجود دارد كه بسياري با آنها آشنايي دارند.

يك متخصص طب گياهي در خصوص نتيجه تحقيقاتش گفت: بيماري به من مراجعه كرد و راهكاري از من خواست تا سنگ كليه او در عرض چند روز چسب بخيه دفع شود. در روند مطالعات بر روي تحقيقات گذشتگان با گياه "فيلانتوس نيروري" مواجه شدم و آن را امتحان كردم.

از اواسط سال 1960 بسياري از خواص داروي گياه فيلانتوس نيروري ثابت شد. علاوه بر اين، در سال 1999 يك مطالعه باليني اثرات اين گياه را بر روي كريستال هاي اگزالات كلسيم نشان مي داد. اگزالات كلسيم جز اصلي سنگ هاي كليه بوده و در واقع اين گياه بسيار قوي توانايي شكستن سنگ كليه را دارا است.

در حدود سال هاي دهه هشتاد ميلادي تاثير پزشكي كودكان ضد ويروس فيلانتوس نيروري به خصوص در برابر هپاتيت B همه جهان را شگفت زده كرد و تحقيقات بر روي آن همچنان ادامه دارد.

با استفاده از اين گياه سنگ كيسه صفرا و كليه به سرعت از بين رفته و به عنوان يك راهكار درماني موثر شناخته شده است. اين گياه مي تواند در روند درمان بسياري از بيماري ها مفيد واقع شود. به عنوان مثال، در ژاپن كارشناسان در حال آزمايش بر روي تاثير اين گياه بر روي بيماران مبتلا به ايدز هستند.

يكي از قيمت پماد زخم بستر راه‌هاي ساده درمان سنگ كليه و دفع سنگ كيسه صفرا نوشيدن چاي اين گياه است به طوري كه با نوشيدن اين چاي در 2 روز اثري از سنگ‌هاي مزاحم تشكيل شده درون بدن به چشم مي‌خورد.

حال به دستورالعمل‌هاي زير براي استفاده هرچه بيشتر از چاي گياه فيلانتوس نيروري توجه كنيد:

سنگ كليه
كافي است كه يك قاشق غذاخوري از اين گياه را درون 4 ليتر آب ريخته و اجازه دهيد به مدت 20 دقيقه بجوشد. حال درمان سوختگي با آب جوش چاي فيلانتوس نيروري شما با خاصيت فوق العاده آماده است. مي توانيد سه تا هشت ليوان از آن را روزانه بنوشيد.

سنگ صفرا
به منظور درمان سنگ كيسه صفرا، كافي است سه ليوان از اين چاي را به مدت سه روز بنوشيد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده