همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
با خواص شگفت انگيز سركه سيب آشنا شويد

سركه پماد آلفا براي سوختگي پاي نوزاد داراي خواص بيولوژيكي قوي است. اين ماده خاوي رشته هاي پروتئنين، آنزيم و باكتري هاي مفيد، اسيد آمينه و آنتي اكسيدان است كه براي سلامتي بسيار مفيد است.

سركه همچنين خاصيت ضد ميكروبي زيادي دارد و مي تواند به عنوان يك ضدعفوني كننده قوي براي بدن عمل كند. به دليل همين خاصيت است كه سركه در درمان انواع قارچ، شپش، زگيل و عفونت هاي پوستي و داخلي مثل گوش موثر است.

سركه ژل هيدروزورب سيب مي تواند در كاهش قند خون بسيار موثر عمل كند و به همين دليل براي بيماران ديابتي بسيار توصيه مي شود. مطالعات نشان مي‌دهد كه سركه سيب، خواص زيادي براي عملكرد درست انسولين و سطح قند خون دارد.

با مصرف سركه سيب، مي توانيد در كاهش وزن خود موفق تر باشيد. خاصيت اين نوع سركه در تنظيم قند خون و سطح نسولين در بدن، به كاهش وزن نيز كمك مي كند. بر اساس تحقيقات انجام وريدي شده، سركه ميزان سديم را در بدن افزايش مي دهد و اين امر باعث مي شود شما كالري كمتري مصرف كنيد و در نتيجه به افزايش وزن دچار نشويد.

سركه سيب از طرفي، دوست قلب شماست. همانطور كه آمار ها نشان مي دهند، بيماري هاي قلبي و عروقي (سكته هاي قلبي و مغزي) در حال حاضر بزرگ ترين عامل مرگ و مير در دنياست و مصرف سركه سيب تا حد زيادي در جلوگيري از ابتلا به اين بيماري ها و درمان آن ها بسيار مفيد است. در واقع سركه سيب با كاهش سطح كاسترول مضر و تري گليسيريد خون پانسمان زخم بستر به عملكرد بهتر قلب و عروق كمك مي كند و همچنين آنتي اكسيدان موجود در اين ماده خوراكي سالم، در درمان بيماري هاي قلبي بسيار مفيد است.

سركه سيب ضد سرطان است. خطر ابتلا به سرطان، اين بيماري كه با رشد كنترل نشده سلول ها در ارتباط است، با مصرف سركه كاهش خواهد يافت. البته هنوز تحقيقات علمي به طور دقيق تأثيرات مثبت و خواص سركه‌ سيب در جلوگيري از سرطان را ثابت نكرده است و صرفا در فضاي آزمايشگاهي و بر روي موش ها مطالعاتي انجام شده، پماد زخم اما به طور كلي اين احتمال از سوي محققان داده مي شود كه سركه تاثير مثبتي در جلويگيري از سرطان دارد.

منشتر شده در vegkitchen در تاريخ 25 ژانويه 2019

ترجمه از گلنوش محب علي



منبع

تظرات ارسال شده