همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 سبزي محبوب زمستان و فوايد بيشمارآن

را ميتوانيم اسفناج بدانيم. اين سبزي بيشتر در زمستان پيدا مي شود و بايد آن را بيشتر بشناسيم.

به لوهمن روشه گزارش ، اسفناج يكي از مقوي ترين سبزي هايي است كه در اين فصل در اختيار شما قرار مي گيرد و البته بايد به ميزان لازم از آن خريداري كنيد تا در طول سال داشته باشيد.

اين سبزي به قدري انرژي زا و مفيد است كه حتي در انيميشن هايي مانند ملوان زبل نيز از آن استفاده شده است. اين سبزي اين روز سوپرازورب p ها با قيمت 1100 تومان به ازاي هر كيلو به فروش ميرسد.

** اسفناج يك سبزي عالي براي مقابله با سرطان هاي مختلف است. ويتامين هاي مختلف و همچنين مواد معدني مانند فلاونيد از جمله خواص ضد سرطاني اسفناج هستند.
** جلوگيري از چرك هاي مختلف از ديگر وظايف خواص اسفناج است. اين سبزي داراي موادي به نام جراحي پوست نئوكسيتين و ويلاكسيتين است كه از التهابات مختلف در بدن جلوگيري مي كند.
** ويتامين ث، ويتامين اي و بتاكارتون از جمله مهمترين موادي هستند كه در اسفناج وجود دارد و هر كدام از آن ها مي توانند بخشي از بدن شما را به خوبي پشتيباني كنند و همچنين آنتي اكسيداني قوي در اسفناج وجود دارد.
** پزشكان به اين نتيجه رسيده اند كه سوپرازورب h اسفناج مي تواند فشار خون را به صورت كاملا طبيعي در يك اندازه مناسبي نگه دارد. خوردن اسفناج در اندازه خوب به اين مطله كمك به سزايي مي كند.
** اسفناج داراي مواد خاصي است كه مي تواند چشمان شما را تقويت كند. محققان مي گويند خوردن اسفناج مي تواند به اندازه هويج براي چشمان شما مفيد باشد.
** يكي ديگر پانسمان phmb از مواردي كه بسياري از متخصصين به آن تاكيد دارند تاثير به سزاي اسفناج بر روي پوست انسان است.اين سبزي مي تواند پوست شما را بيش از اندازه لطيف كند.


منبع: مشرق نيوز



منبع

تظرات ارسال شده