همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 راهكارهاي تپل كردن صورت به روش طبيعي

سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و براي درمان آن تلاش مي‌كنند؛ در اين مطلب به ۷ راهكار طب سنتي براي پُرتر شدن صورت اشاره شده است.

به گزارش ، لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتي است كه كمتر كسي است كه آن را تجربه نكرده باشد، بسياري از ما با كوچك‌ترين تغيير در برنامه و رژيم غذايي‌مان با لاغري صورت رو‌به‌رو مي‌شويم.

لاغر اسپري linovera شدن صورت يكي از شايع‌ترين مشكلاتي است كه غالب زنان و مردان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و براي درمان آن تلاش مي‌كنند.

اگرچه امروزه در طب مدرن شيوه‌هايي مضر همچون تزريق ژل و بوتاكس براي پُرتر به نظر رسيدن صورت و زيبايي آن وجود دارد اما به شما پيشنهاد مي‌كنيم پيش از آنكه اين شيوه‌ها را تجربه كنيد به توصيه درمانگران طب سنتي ايراني ــ اسلامي و نسخه‌هاي گياهي و طبيعي آنها عمل كنيد تا بدون عارضه و نگراني به نتيجه برسيد.

ژل زخم پرونتوسان دستورالعمل‌هاي پر شدن صورت يا به‌اصطلاح تپلي صورت

با روغن بادام شيرين يا زيتون ناب صورت را روغن‌مالي كنيد.

روغن زالو به‌صورت موضعي استفاده كنيد؛ روزانه يك ساعت روغن زالو به گونه بماليد و سپس بشوييد؛ در صورتي كه با پوست شما سازگار بود مي‌توانيد مدت زمان بيشتري استفاده كنيد و در صورتي كه از جوش زدن بعد از روغن بي براوون زالو شكايت داريد، مي‌توانيد پس از استفاده، از ماسك آب خيار استفاده كنيد تا صورت شما خنك شود.

جوانه گندم سرشار از ويتامين‌ها و املاح معدني ضروري براي بدن مانند ويتامين A و ويتامين E است كه علاوه بر تأمين نيازهاي ديگر باعث شادابي پوست و تقويت آن مي‌شود.

هفته‌اي 3 تا 4 بار در وعده عصرانه يك كاسه ماست محلي و دوقاشق جوانه گندم به‌صورت پودرشده را مخلوط و ميل كنيد البته پودر جوانه‌هاي گندم به‌صورت آماده به هيچ عنوان مورد نمايندگي b braun تأييد نيست.

خيار بسيار درشت و آبداري را تهيه كرده و روزانه به‌مدت 30 دقيقه آب خيار را روي پوست ماسك كنيد همچنين مي‌توانيد كمي گلاب اصل هم در آن اضافه كنيد؛ اين دو سرشار از آنتي‌اكسيدان طبيعي هستند.

روزانه 5 عدد آلوبخارا ميل كنيد چرا كه تحقيقات نشان داده ميزان آنتي‌اكسيدان آلوبخارا بسيار بالا است و اين براي پرحجم كردن صورت بسيار مناسب است.

اگر جزو آن دسته از افرادي ژل ايكس هستيد كه خشكي بدنتان زياد است، حتماً روزانه ميوه‌هاي آبدار مناسب طبعتان ميل كنيد و از خوردن سبزيجات فيبر‌دار دريغ نكنيد.

منبع: تسنيم



منبع

تظرات ارسال شده