همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
ده راز مهم آرايشي كه هر خانمي بايد بداند

بيش از اندازه از لوازم آرايشي اجتناب كنيدده راز بسيار مهم براي داشتن آرايشي زيبا .

به گزارش آرايش كردن يك كار ساده است ولي خوب آرايش كردن يك مهارت است كه با تمرين و تجربه به دست مي آيد. براي اينكه بتوانيد يك آرايش زيبا و ساده و جذاب داشته باشيد بايد اصول اين كار را بياموزيد. ما در اينجا سعي كرديم چندين راز آرايش زيبا را به شما معرفي كنيم تا از آنها استفاده كنيد و آرايشي زيبا داشته باشيد.

درست است كه خبره شدن در آرايش يك مهارت است، ولي اين كار هم مثل بقيه كارها رمز و رموزي دارد كه ميتواند يك چهره كاملاً عادي را به چهره اي جذاب و فريبنده تبديل كند.

در اين مقاله قصد داريم كه ده مورد از مهمترين راز آرايش زيبا را به شما معرفي كنيم كه شايد به بهره گيري از اين تكنيك ها، بتوانيد در اين زمينه جزء حرفه اي شويد.

۱- فقط پنكك را روي قسمت هاي تيره پوست نكشيد براي اينكه پوست شاداب و تر و تازه به نظر برسد، بايد سايه سياه كه زير چشم مي افتد را از بين ببريد. براي اين منظور، با پنككي يك درجه روشن تر از كرم پودري كه روي كل صورت زده ايد، از خط مژه ها را تا انتهاي گودي چشم وگوشه هاي بيني بپوشانيد.

۲- هميشه بلافاصله پانسمان phmb بعد از اينكه از حمام بيرون مي آييد از فرمژه استفاده كنيد وقتي مژه ها با آب گرم خيس شده باشند، راحت تر و زيباتر برمي گردند و نمي شكنند.

۳- درست است كه پودر ابرو بسيار خوب عمل مي كند و كاملاً طبيعي به نظر مي رسد، اما دقت كنيد كه اين پودر بعد از گذشت چند ساعت لكه دار شده و از بين مي رود براي اين منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحي خالي ابرو را پر كنيد و بعد پودر را روي آن بزنيد.

۴- بعد از زدن كرم پودر روي صورت، كمي كف دست ها را به هم بماليد و بعد به آرامي آن را روي گونه ها، چانه، پيشاني و بيني بماليد گرما باعث مي شود كه پودر بهتر روي صورت بنشيند و كاملاً طبيعي جلوه كند.

۵- يك راه خوب براي اطمينان از اينكه آرايشتان افراطي نشود اين است كه از آخر به اول شروع كنيد مثلاً بعد از زدن كرم پودر، قبل از انجام آرايش چشم، رژگونه و رژلبتان را زنيد. با اينكار چهره تان روشن تر به نظر مي رسد و در نتيجه سايه و خط چشم و ريملتان را كمرنگ تر خواهيد زد و آرايشتان طبيعي تر جلوه خواهد كرد.

۶- براي اينكه مژه ها بلند و پر بدون گوله جلوه كند، از ريمل هاي دو سره استفاده كنيد ابتدا سر حجم دهنده آن كه كرم رنگ است و مژه ها را پر مي كند را استفاده كرده و بعد از گذشت چند دقيقه كه خشك شد، سر ديگر را كه كار بلند كردن مژه ها را انجام مي دهد را استفاده كنيد.

۷- اگر يك روز رژلبتان تمام شد و سوپرازورب h چيزي دم دستتان نبود، نگران نباشيد خودتان هم مي توانيد رژلب درست كنيد ابتدا انگشتتان را كمي چرب كرده و بعد درون پودر سايه چشم فرو كنيد و بعد روي لب بماليد.

۸- براي مجذوب كردن بيشتر بيننده، اطمينان يابيد كه بين خط مژه ها و خط چشمتان فاصله اي نباشد ابتدا از سايه پودري استفاده كنيد بعد پلك را بالا برده و خط چشم را تا حد امكان نزديك به خط مژه بكشيد.

۹- موقع كشيدن خط چشم ، سعي كنيد آرنجتان را روي جايي محكم كنيد مثل ميز توالتتان اينكار باعث مي شود كه بتوانيد خط را بدون حركت و نوسان دست و راحتتر بكشيد.

۱۰- براي از بين بردن خستگي و قرمزي چشم ها مي توانيد از خط و سايه چشم آبي استفاده كنيد در اين مواقع از استفاده از سايه هايي كه قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغواني، ي حتي قهوه اي، خودداري كنيد.

كانسيلر جايگزين مناسب

اگر داراي صورتي با پوست لطيف و شاداب هستيد اما به نوعي از هاله تيره زير چشم و يا لكه هاي پوستي كمرنگ رنج مي بريد بهترين جايگزين براي كرم هاي سنگين آرايشي استفاده محدود از كانسيلرهاي مايع و سبك در نواحي مذكور است. كانسيلر در انواع مختلف جامد، مايع، مدادي و... وجود داشته و مي تواند در رفع تيرگي ها و لكه هاي پوستي كمك شاياني نمايد. به ياد داشته باشيد كه شباهت رنگ كانسيلر با رنگ طبيعي پوست شما مهم بوده و بايد متناسب با طبيعت پوست انتخاب شود.

پرهيز سوپرازورب c از آرايش سنگين

ميكاپ روزانه شبيه ترين حالت ممكن به چهره طبيعي است. بنابراين در اين آرايش بايد از هرگونه مواد آرايشي سنگين و چرب و رنگارنگ پرهيز كرد. رعايت تمامي موارد بالا اگر چه در ابتداي امر ممكن است اندكي عجيب و جديد باشد اما پس از مدتي استفاده از اين نكات در ميكاپ روزانه خود متوجه بهبود وضعيت آرايش خود به صورت روزانه خواهيد شد و چهره شما در حالتي طبيعي به آراستگي مناسب خود دست خواهد يافت.

راز آرايش زيبا و جذاب

قبل از تيز كردن و تراشيدن مداد خط چشم و خط لبتان، ۱۰ دقيقه آن را در فريزر نگاه داريد. با اينكار مداد سخت تر شده و با تراشيدن سريع شكسته نميشود.

خانم هايي كه چشمان درشت و گود دارند، بهتر است به جاي استفاده از مداد خط چشم، از خط چشم هاي مايع استفاده كنند. استفاده از اين خط چشم ها براي كشيدن روي چين پلك چشم هاي گود، آسان تر است.

براي جلوگيري از گره گره شدن و ريختن ريمل روي صورت، فقط از يك لايه نازك از آن روي پلك هاي بالا استفاده كنيد. سپس با برس مخصوص، مژه ها را شانه كنيد تا گلوله هاي باقي مانده از ريمل برطرف شود.

قبل از استفاده از فرمژه، فرمژه را چند دقيقه زير لحظه نگاه داريد. و سوپرازورب p وقتي سرد شد روي مژه هايتان بزنيد. اينكار باعث مي شود، فرمژه روي مژه هاي بلند بهتر بنشيند. قبل از خريد كرم پودر، براي مشاهده رنگ آن، كمي از آن را روي قسمت داخلي مچ دستتان امتحان كنيد. اين قسمت از پوست دست بهترين سمت براي تست رنگ كرم پودر است.

نكاتي براي آرايش زيبا

*براي طولاني تر كردن دوام كرم پودر، آن را با كمي كرم مرطوب كننده مخلوط كرده و بعد روي پوست بماليد. اينكار باعث مي شود كرم به پوست درخشش بيشتري نيز بدهد.

*كرم پودر را پس از انجام آرايش چشمها، روي پوست بماليد. با اينكار مي توانيد لكه هاي اضافي ايجاد شده از ريمل و خط چشم را نيز از بين ببريد.

*براي جلوگيري از خشك شدن لب ها هنگام استفاده از رژلب، قبل از شروع آرايش، لب هايتان را با كرم مخصوص چرب كنيد.

*براي ماندگار كردن رژلب، مي توانيد قبل از استفاده از رژلب، روي لب ها را با خط لب سايه بزنيد.

*اگر هنگام زدن لاك روي ناخن ها، كمي از آن از گوشه هاي ناخن بيرون زده است، م يتوانيد پس از خشك شدن كامل لاك، دست ها را در آب داغ فرو برده و بعد با ناخن بيرون زدگي ها را برداريد.

*مي توان از سايه هاي چشم تيره، به عنوان خط چشم نيز استفاده كرد. از قلموي كاملاً صاف جراحي پوست استفاده كرده و آنرا در سايه فرو بريد، و بعد با احتياط، آن را دور نيمكره بالاي پلك چسبيده به مژه ها بكشيد. سپس مي توانيد از رنگي ديگر به عنوان سايه استفاده كرده و بالاي آن بزنيد .

منبع: زندگي آنلاين



منبع

تظرات ارسال شده