همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 اين افراد زياد گردو بخورند

است. گردو همچنين سرشار از ويتامين اي و آنتي‌اكسيدان است و به اين ترتيب قيمت پماد زخم بستر خطر توسعه بيماري آلزايمر را كاهش مي‌دهد. وجود چربي هاي اشباع در تركيب گردو آن را به يكي از بهترين مواد غذايي براي بيماران قلبي تبديل كرده است.

به قطره فروزومال گزارش : بيماران قلبي زياد گردو بخورند

پژوهش محققان مركز تحقيقات علوم زندگي آمريكا نشان مي‌دهد مصرف منظم 60 گرم گردو مي‌تواند خطرات بيماريهاي قلبي و عروقي را كاهش دهد.

به پزشكي كودكان گزارش ايسنا؛ محققان اين مركز علمي با بررسي هزار و 301 مقاله و 61 آزمون، نشان داده‌اند كه گردو با داشتن چربي‌هاي اشباع، فيبر و پروتئين؛ پتانسيل بالايي را براي كاهش كلسترول بد، فشار خون دياستوليك و التهاب چسب بخيه داشته و خطر بيماري‌هاي قلبي و عروقي را نيز كاهش مي‌دهد.

گردو به تنهايي مي‌تواند كلسترول تام، تري گليسيريد و LDL يا همان كلسترول بد را كاهش دهد. علاوه بر اين گردو تنها آجيلي است كه از ميزان چشمگيري آلفا لينولنيك اسيد درمان سوختگي با آب جوش _گونه گياهي امگا 3_ برخوردار است.

بنابراين مصرف روزانه دو الي سه اونس چيزي معادل 60 گرم گردو مي‌تواند به طور چشمگيري سلامت كلي بدن و به ويژه قلب را تأمين كند و براي بيماران قلبي بسيار مفيد است.

عصر خبر



منبع

تظرات ارسال شده