همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
بهترين نوشيدني ها براي لاغر شدن

خريد قطره آهن فروزومال

آب: اما اگر مي خواهيد نوشيدني شما علاوه بر سلامتي منجر به افزايش وزنتان نشود، آب گزينه اي عالي است. مي توانيد براي تنوع بخشيدن به طعم آب، چند قطره از يك ليمو را در آن بچكانيد. حتي تركيب مقداري آب گوجه فرنگي با آب نيز مي تواند نوشيدني سالم و خوش طعم باشد.

آب پماد زخم بستر سبزيجات: فيبر موجود در سبزيجات، يكي از بهترين گزينه ها در افزايش سوخت و ساز بدن و كاهش وزن، به حساب مي آيد. آب سبزيجات، مي تواند علاوه بر تامين فيبر بدن مي توانند بخاطر داشتن طعم هاي تند و مخصوص، حس چشايي شما را در جهت مثبت، تحريك كند.

چاي شيرين نشده: قدرت كرم اسكار رژودرم چاي سبز در افزايش ميزان سوخت و ساز بدن و كمك به كم كردن وزن، ثابت شده است. مي توانيد آن را به صورت سرد يا گرم، به همراه مقداري عسل و يا شيرين كننده ديگري كه قند كمي دارد، بنوشيد. البته چاي قرمز هم همانند چاي سبز، حاوي آنتي اكسيدان هايي است كه مي تواند علاوه بر كمك به كاهش وزن، سموم انباشت شده در بدن را پاكسازي كند.

قهوه: نوشيدن يك فنجان مري انسان قهوه در صبح مي تواند منجر به افزايش كافئين و سركوب احساس گرسنگي شود. همچنين اضافه كردن شير و مقدار بسيار كمي شكر به قهوه، توصيه مي شود.

شير كم چرب: شير، منبعي عالي از پروتئين ها، ويتامين دي و كلسيم است كه مي تواند به رشد و استحكام استخوان ها كمك شاياني نمايد. البته شير كم چرب و بدون خامه. اگر با مصرف شير مشكل داريد، مي توانيد آن را به همراه مقدار سوختگي با آب جوش كمي قهوه و يا كاكائو مصرف كنيد. شيركاكائو بهترين نوشيدني انرژي زا است.

منبع: آواي سلامت



منبع

تظرات ارسال شده