همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
رازهايي براي خوش اخلاق و خوش برخورد بودن

حتماً در بين اقوام و دوستانتان با آدم‌هاي خوش‌ اهلاق برخورد كرده‎ايد. اين يك قانون نانوشته است كه هر چقدر يك فرد خوش ‎اخلاق‎تر باشد، دوستان بيشتر و روابط بهتري را تجربه خواهد كرد.

هميشه لبخند داشته باشيد

براي اينكه خوش اخلاق شويد، لبخند بزنيد. به خاطر داشته باشيد كه خنده بر لب داشتن شما را فردي خونگرم و صميمي جلوه مي‌دهد. حتي اگر وضع روحي خوبي نداريد باز هم لبخند بزنيد تا انرژي آن را در روند زندگي خودتان و ديگران احساس كنيد.

آن سوپرازورب c ها كينه توز نيستند.

اين افراد كينه اي از ديگران به دل نمي گيرند. در عوض آن ها اشخاصي هستند كه كوچكترين كار خوب شما را تلافي مي كنند. آن ها افرادي رنجوري نيستند و مهربان هستند و در عوض اين كه بخواهند شرايط را بدتري كنند و يا به ديگران لطمه بزنند، به فكر پيدا كردن راهي براي بهتر كردن شرايط هستند.

آن ها با ملاحظه هستند.

اين افرا نسبت به كاري كه مي كنند و يا حرفي كه مي زنند با دقت و وسواس هستند. اين افراد دروغ گو نيستند و براي ناراحت كردن طرف مقابلشان دنبال يك چيز منفي نمي گردند. آن ها مي خواهند كه همه افرادي كه در اطرافشان هستند احساس خوشحالي داشته باشند. آن ها دوست ندارد كه به خاطر رفتارشان سايرين لطمه اي ببينند و يا خجالت زده و يا دست و پاچه شوند. به اين ترتيب، آنها مراقبت رفتارشان هستند و جاي اين كه سعي كنند فردي پرخاشگر و يا غمگين باشند، سعي مي كنند تا مهربان و دوست پانسمان phmb داشتني باشند.

كلمات منفي را دور بريزيد

فهرستي از كلمات منفي را كه گاهي ناخودآگاه به زبانتان مي‌آيد، تهيه كنيد و با خودتان عهد ببنديد كه هر هفته يك يا چند مورد از آن‌ها را كنار بگذاريد.

فرد خوش اخلاق

براي اينكه خوش اخلاق شويد، لبخند بزنيد‎

معرف خودتان باشيد

افراد خوش خلق تمايل زيادي براي برقراري ارتباط با افراد جديد دارند. پس اگر در جمعي ناشناس و تازه قرار گرفتيد، خودتان را معرفي كنيد و بگوييد كه هستيد. اگر مكالمه را شروع كنيد افراد مقابل شما هم به ادامه آن كمك خواهند كرد.

تمرين سوپرازورب p صبر كنيد

براي خوش‌خلق‌تر شدن نياز داريد كه بتوانيد با آدم‌هاي مختلف كنار بياييد. به اين مهارت مدارا مي‌گويند و لازمه مدارا هم صبر است.

قضاوت نكنيد

انسان خوب نبايد قاضي كارهاي ديگران باشد، پس اگر مي‌خواهيد خوش خلق باشيد بهتر است دست از قضاوت كردن ديگران برداريد تا هم ذهن خودتان آرام گيرد و هم زندگي ديگران در آرامش باشد. اين كار باعث خواهد شد روح و رواني سالم داشته و خوش اخلاقي تان تقويت گردد.

مهربان باشيد

آدم‌هاي خوش خلق با ديگران مهربان هستند و اگر براي كسي كاري از دستشان بربيايد كوتاهي نمي‌كنند.

فردي جراحي پوست مودب باشيد

از راهكارهاي خوش اخلاق شدن با ادب بودن و مودبانه رفتار كردن با دوستان و افراد غريبه است. سعي كنيد با مودب‌تر شدن روابط اجتماعيتان را بهبود ببخشيد. مثلا در اتوبوس دو صندلي را اشغال نكنيد، در بيرون به ويژه مكان‌هاي بسته با تلفن بلند حرف نزنيد. اگر نمي‌توانيد به خاطر روز بدي كه پشت سر گذاشته ايد بخنديد، لااقل بگوييد كه حالتان خوب نيست و نمي‌خواهيد حرفي بزنيد يا كاري كنيد.

مطالعه كنيد

شما هر چقدر كه آدم آگاه‎تري باشيد، آرامش رواني و خلقي بيشتري خواهيد داشت و در نتيجه بهتر مي‌توانيد خلقتان را مديريت كنيد.

به ديگران كمك كنيد

اگر در موقعيتي قرار گرفتيد و مشاهده كرديد كه فردي نيازمند ياري است به او كمك كنيد. لازم نيست كارهاي چندان بزرگي انجام سوپرازورب h دهيد فقط كافي است كمي مهربان و انسان گونه رفتار كنيد همين. با انجام كمك‌هاي كوچك هم خودتان احساس بهتري خواهيد گرفت و هم در نظر ديگران خوش اخلاقي تان ثابت خواهد شد.

منبع : بيتوته



منبع

تظرات ارسال شده