همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
اگر ميخواهيد اين زمستان آنفولانزا نگيريد از اين خوراكي غافل نشويد

ايراني گفت: «بَر موم عسل» از جمله مواد غذايي موجود در بازار است كه اثرات شگفت‌آوري در خصوص پيشگيري از بروز بيماري «آنفلوآنزا» دارد.

به گزارش عليرضا يارقلي قيمت پماد زخم بستر متخصص طب ايراني با اشاره به انتشار برخي مطالب در فضاي مجازي در خصوص مخالفت طب ايراني با انجام واكسيناسيون گفت: طب ايراني به هيچ وجه با اين موضوع مخالفت ندارد بلكه ما همواره از پيشرفت علم دفاع مي‌كنيم.

وي افزود: با توجه به اينكه انجام واكسيناسيون خصوصاً تزريق واكسن «آنفلوآنزا» نقش مهمي در تقويت سيستم درمان خانگي سوختگي با آب جوش ايمني بدن افراد دارد، گفت: تزريق اين واكسن به افرادي كه مبتلا به بيماري‌هاي عفوني، ريوي يا افرادي كه طحال خود را برداشته‌اند توصيه مي‌شود.

يارقلي تصريح كرد: ما معتقديم كه انجام واكسيناسيون به اين معنا نيست كه با تزريق واكسن افراد به هيچ وجه به بيماري مبتلا پزشكي كودكان نمي‌شوند بلكه اگر شخصي بيمار شود ممكن است به نوع خفيف‌تر بيماري مبتلا شود.

متخصص طب ايراني توصيه كرد: انجام واكسيناسيون براي افراد پرريسك توصيه مي‌شود اما طب سنتي معتقد است با روش‌هايي مانند استفاده از كلاه و پاپوش نيز مي‌توان از بروز سرماخوردگي و «آنفلوآنزا» پيشگيري به عمل آورد.

وي انواع پانسمان نقره در خصوص تغذيه لازم براي پيشگيري از بروز «آنفلوآنزا» از منظر طب ايراني توضيح داد: «بَر موم عسل» از جمله مواد غذايي موجود در بازار است كه اثرات شگفت‌آوري در خصوص پيشگيري از بروز اين بيماري دارد. اين ماده غذايي غشايي است كه زنبور به دور خود مي‌سازد و مطالعات مختلفي اثرات اين ماده غذايي را اثبات كرده است.

يارقلي خريد قطره فروزومال در پايان در خصوص نحوه استفاده از اين ماده غذايي گفت: افراد و بيماران مي‌تواند پودر اين ماده غذايي را يك قاشق صبح و يك قاشق شب مصرف كنند.

منبع: فارس



منبع

تظرات ارسال شده