همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
براي جلوگيري از سكته قلبي اين معجون را مصرف كنيد

متحده سالانه از حمله قلبي يا سكته رنج مي‌برند. روزانه نيز بيش از 2000 نفر به علت بيماري‌هاي قلبي عروقي جان خود را از دست مي‌دهند كه به عبارتي مي‌توان گفت يك مرگ از هر سه مرگ!

به گزارش : به طور متوسط حدود يك و نيم ميليون نفر فقط در ايالات متحده سالانه پانسمان زخم حفره اي از حمله قلبي يا سكته رنج مي‌برند. روزانه نيز بيش از ۲۰۰۰ نفر به علت بيماري‌هاي قلبي عروقي جان خود را از دست مي‌دهند كه به عبارتي مي‌توان گفت يك مرگ از هر سه مرگ!

اگر مي‌خواهيد سالم زندگي كنيد بايد قلب خود را سالم نگه داريد. يكي از دلايل اصلي سكته بسته شدن شريان‌هاي اصلي قلب‌ها است. هر چه كلسترول بالا برود آثارش را در شريان‌ها خواهيم ديد. تنها راه درمان آن نيز جراحي‌هاي خطرناك يا مصرف داروهايي خاص پانسمان هيدروكلوئيد كامفيل است كه اغلب اثرات جانبي فراواني هم دارند.

براي اينكه نيازي به جراحي و مصرف داروها پيدا نكنيد، يك راه خيلي ساده وجود دارد. شما مي‌توانيد با تركيب سه ماده غذايي طبيعي كه مي‌توانيد آن را در خانه هم آن را درست كنيد، شريان‌هاي قلبي را باز كنيد. توجه داشته باشيد كه اين تركيب قوي‌ترين درمان طبيعي بر روي كره زمين است.

دنبال اسامي گياهان خاص نباشيد؛ قرن‌ها است كه سير، ليمو و زنجبيل در درمان اغلب جراحي پوست بيماري‌هاي مزمن به كار گرفته شده است. بنابراين با تركيب آن‌ها مي‌توان به يك معجون فوق‌العاده براي درمان اين مشكل دست يافت.

تنها به اين موارد نياز داريد:

هشت حبه سير

هشت عدد ليمو

زنجبيل (به اندازه پنج سانتي‌متر از يك زنجبيل متوسط)

سه و هفت دهم ليتر آب

طرز تهيه:

ليموها را شسته و به چند قسمت كوچك برش دهيد. يادتان باشد كه پوست ليمو را نيز حتما جدا كنيد. پوست سير را نيز جدا كنيد. تمام ليمو‌ها، سيرها سوپرازورب سي و زنجبيل را داخل مخلوط‌كن ريخته و تا زماني كه يك مخلوط يكدست و نرم حاصل نشده هم بزنيد. نبايد هيچ قسمتي مخلوط نشده از ظرف بيرون آيد. حالا آن مخلوط را داخل ظرفي بزرگ ريخته و آب را به آن اضافه كنيد تا كاملا جوش بيايد.

زماني كه اين محلول كاملا جوشيد زير آن را خاموش كرده و مدتي صبر كنيد تا خنك شود. سپس محلول را در بطري‌هاي درب دار ريخته و آن‌ها را داخل يخچال نگهداري كنيد.

براي اينكه اثر جادويي اين محلول را ببينيد، سوپرازورب پي هر روز صبح ناشتا يك ليوان كوچك از آن را بنوشيد. اين معجون علاوه بر باز كردم شريان‌هاي اصلي شما مي‌تواند سلامت كلي بدن شما را نيز بهبود دهد. بنابراين براي پيشگيري و درمان بيماري‌هاي قلبي اين نوشيدني را هر روز صبح نوشيده و در كنار آن نيز كمي ورزش كنيد تا خيالتان از بابت بيماري‌هاي قلبي راحت باشد.

منبع: فراديد



منبع

تظرات ارسال شده