همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
پرونده دانشجوي قلابي دندانپزشكي,اخبار دانشگاه,خبرهاي دانشگاه,دانشگاه
معاون

آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي از اعلام جرم دانشگاه نسبت به دانشجوي قلابي دندانپزشكي پانسمان اكتي كوت و معرفي سه كارمند دانشكده دندانپزشكي به هيات رسيدگي به تخلفات خبر داد.

دكتر سيدامرمحسن ضيايي در گفتگو با مهر درباره آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده دانشجوي قلابي دندانپزشكي از سوي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: دانشگاه نسبت به اين فرد كه خود را دانشجوي دانشگاه اعلام كرده بود به دليل دروغگويي و نشر اكاذيب اعلام جرم عفونت بدن كرده است و سه نفر از دانشكده دندانپزشكي نيز به دليل اهمال و بي مبالاتي در اين فرآيند به هيات رسيدگي به تخلفات دانشگاه معرفي شده اند.

وي افزود: اين سه نفر به نحوي در فرآيند فعاليت هاي اين دانشجوي قلابي اهمال كرده اند. به عنوان نمونه اين افراد وظيفه دارند كه محيط دانشكده را كنترل كنند. اينكه فردي در كلاسي به صورت مستمع آزاد بنشيند به خودي خود جرم نيست اما اينكه با خريد پانسمان نشستن در سر كلاس بگويد من دانشجوي اين دانشگاه هستيم بدون اينكه از جايي پذيرفته شده باشد، دروغگويي است.

معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: نمونه ديگري از اهمال اين سه كارمند دانشكده دندانپزشكي اين بوده كه اين فرد هر بار عنوان مي كرده است كه اسم اش در سيستم نيست و نام اش را در ليست حضور و غياب كلاس اضافه مي كرده است و بعد هم نام آن بدون كنترل در سيستم نحوه پانسمان هارتمن اضافه مي شده است.

وي افزود: يك ربات تلگرامي براي ديدن نمرات دانشجويان وجود داشته و به دليل اهمال اين افراد در دانشكده، به اين فرد دروغ پرداز دسترسي داده شده است.

ضيايي اضافه كرد: در مورد كمد نيز كه اين فرد ادعا كرده است كه در دانشكده كمد داشته است، كمد براي دانشجوي ديگري بوده و از آنجا رفته و بدون اينكه به آن توجه شود در اختيار اين هارتمن فرد قرار گرفته است كه اين موضوع هم به دليل بي مبالاتي اين كارمندان در دانشكده بوده است.

معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي تاكيد كرد: دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي عليه اين خانم به دليل دروغگويي و نشر اكاذيب اعلام جرم كرده است و چون از نام و برند دانشگاه سوء استفاده كرده است فرآيند در مراجع قضايي پيگيري مي شود.



منبع

تظرات ارسال شده