همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 مهارت‌هايي كه بعد از ۲۴ سالگي بايد بياموزيد

خود را پشت‌سر گذاشته‌ايد و وارد دنياي پخته‌تر بزرگسالي مي‌شويد كه باقي زندگي شما را نيز تحت‌تأثير قرار مي‌دهد.

به گزارش سن ۲۴ سالگي، سني است كه شما بايد بيش از هميشه به خود اهميت دهيد. شما از دانشگاه فارغ‌التحصيل شده‌ايد، دوستان زيادي پيدا كرده‌ايد و درحال تجربه دنياي اطرافتان هستيد. اما اين سن از آن جهت اهميت دارد كه شما دنياي نوجواني خود را پشت‌سر گذاشته‌ايد و وارد دنياي پخته‌تر بزرگسالي مي‌شويد كه باقي زندگي شما را نيز تحت‌تأثير قرار مي‌دهد. كار‌هايي اعصاب را كه در اين‌جا برايتان آورده‌ايم، در سن ۲۴ سالگي، قبل از اين‌كه دير شود، انجام دهيد.

فروشندگي را بياموزيد
فرقي نمي‌كند كه شغل شما چيست، بازارياب، مدير، خبرنگار، مهندس يا…، شما هميشه درحال خريدوفروش هستيد. اين خريدوفروش مي‌تواند مالي يا دانشي باشد كه به ديگران انتقال مي‌دهيد. دانستن دانشي كلي در مورد فروش مي‌تواند شما را در هر رقابتي پيروز كند.

گاهي محدوديت‌ها را بشكنيد
جهان جاي تجربه‌كردن است، پس بد نيست گاهي پايتان را از مرز‌هايي كه براي خود ساخته‌ايد، بيرون بياوريد و دنياي اطرافتان را تجربه كنيد. به غواصي برويد، با افراد جديدي كه مي‌بينيد، ارتباط برقرار كنيد، شغل‌هاي متفاوتي را آغاز كنيد.

تلويزيون‌ديدن را رها كنيد، از پرسه‌زدن‌هاي بي‌هدف بپرهيزيد، پانسمان كل اكتيو كتاب‌هاي بيشتري بخوانيد، در سمينار‌ها حضور يابيد و دل به طبيعت بزنيد

در يك كار مهارت داشته باشيد
براي همه انسان‌ها لازم است تا در زمينه خاصي مهارت داشته باشند؛ به‌عنوان مثال اگر شما يك هنرمند باشيد و روزي از كاري كه داريد، استعفا دهيد، مي‌توانيد براي خودتان كار و از هنري كه داريد، نه‌تن‌ها لذت ببريد بلكه كسب درآمد كنيد.

عاشق شويد
بله، عاشق شويد. واقعا چيزي زيباتر از عشق هم در جهان وجود دارد؟ عشق به زندگي‌تان رنگ و بو و انگيزه تازه‌اي مي‌دهد. اگر عاشق نشويد، از بهترين حس‌هاي جهان محروم خواهيد ماند.

مديتيشن را بياموزيد
درجهان مدرن امروز، تنها راهي كه مي‌تواند تمركز شما را افزايش دهد، مديتيشن پانسمان suprasorb است. تحقيقات نشان مي‌دهد كه ۲۰ دقيقه مديتيشن برابر با ۲ ساعت خواب است. اگرچه تمركزكردن، آن هم به مدت ۲۰ دقيقه، ممكن است در ابتدا برايتان سخت باشد، اما با تمرين و اراده زياد، خواهيد ديد كه چه تأثير مثبتي در زندگي‌تان خواهد گذاشت.

بيشتر به مسافرت برويد
براي مسافرت‌هاي خود برنامه‌ريزي كنيد. سفر به شما چيز‌هاي زيادي را در مورد زندگي خواهد آموخت؛ به‌عنوان مثال اگر در آفريقا زندگي مي‌كنيد، به اروپا برويد يا اگر در منطقه‌اي گرمسير زندگي مي‌كنيد، در فصل‌هاي سرد‌سال به كانادا سفر كنيد. تنها در اين صورت است كه زندگي اطرافتان را احساس خواهيد كرد.

فرقي نمي‌كند كه براي خودتان كار مي‌كنيد يا براي شخص ديگري، لازم است از همين حالا هرماه مقداري از پول خود را جمع كنيد

به پيكو اسميت اند نفيو فكر تكامل خود باشيد
تلويزيون‌ديدن را رها كنيد، از پرسه‌زدن‌هاي بي‌هدف بپرهيزيد، كتاب‌هاي بيشتري بخوانيد، در سمينار‌ها حضور يابيد و دل به طبيعت بزنيد. براي خودتان ارزش قايل شويد و به فكر رشد شخصيت خود باشيد، زيرا تنها در اين صورت است كه ديگران نيز به شما احترام خواهند گذاشت.

استرس و نگراني را رها كنيد
نگران‌بودن مدام، تنها انرژي شما را مي‌گيرد. شما نمي‌توانيد با نگراني و استرس زندگي خود را تغيير دهيد. اگر قرار باشد اتفاقي بيفتد، حتما خواهد افتاد، پس بهتر است تا آن زمان انرژي خود را صرف كار‌هاي مهمتري بكنيد. از زمان حال خود لذت ببريد و به آينده نيز اميدوار باشيد.

پول خود را جمع كنيد
فرقي نمي‌كند كه براي خودتان پانسمان نقره براي سوختگي كار مي‌كنيد يا براي شخص ديگري، لازم است از همين حالا هرماه مقداري از پول خود را جمع كنيد. با اين كار خيالتان هميشه راحت خواهد بود كه در مواقع ضروري به مشكل برنخواهيد خورد. اگر اين كار را از همين حالا آغاز كنيد، به زودي يك ميليونر خواهيد شد.

منبع: روزنامه شهروند



منبع

تظرات ارسال شده