همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

پرده ها در دكوراسيون به اندازه مبلمان اهميت دارند و تي جز مهمترين موارد مي باشند. پرده هاي خود را بايد متناسب با ديوارها، سقف و فرش انتخاب كنيد. هنگامي كه يك پرده خوب انتخاب مي شود، يكپارچگي دكوراسيون شما تضمين مي شود. پرده هاي بسته به هدف استفاده از آنها داراي انواع مختلف مي باشند. درخانه براي اتاق كودك، پذيرايي، آشپرخانه و اتاق خواب پرده هاي جداگانه اي بايد انتخاب شود. حتي پرده هايي كه در مكان هاي كاري و دفاتر مورد استفاده قرار مي گيرند، متفاوت هستند. ما مي خواهيم به شما در مورد اينكه زمان خريد پرده به چه چيزهايي بايد دقت شود ودر رابطه با انواع پرده ها اطلاعاتي را بدهيم

اين نوع پرده ها در پنجره هاي بزرگ بهتر ديده مي شوند. به جهت بهم نخوردن تقارن بايد متناسب با پنجره ها استفاده شود. به عنوان مثال، ديوار 50 سانتي متر، شيشه 250 سانتي متر، ديوار 50 سانتي متر.

پرده ها دوطرفه از جمله پرده هاي كاربردي هستند. شما مي توانيد مدل مورد نظر خود را سفارش دهيد .اگر تمايل داريد مي توانيد آن را تا پايين بكشيد و به عنوان پرده ساده استفاده كنيد.(توجه داشته باشيد كه رنگ بندي و بافت پرده و پوستر ديواري بايد همخواني داشته باشد ) و مي توانيد آن را بالاتر كشيده و به عنوان پرده غيرساده استفاده كنيد. به مكان هايي داراي منظره هاي ديدني و مكان هايي با شيشه آمريكايي بيشتر مي آيد.

پرده هاي دوطرفه چگونه تميز مي شوند.

تميز كردن پرده هاي دوطرفه بسيار آسان است. پرده را پايين آورده، طناب ها را از حلقه ها جدا كرده و پرده را از ميل يا ريل پرده در مي آوريمو بعد از شستن دوباره پرده را وصل مي كنيم.

پرده هاي شيد رول

پرده هاي شيد رول  از پركاربردترين پرده ها بوده و بسيار ترجيح داده مي شوند. معمولا به همراه پرده هاي توري استفاده مي شوند. پرده هاي رول زير پرده هاي تور نصب شده و منظم تر به نظر مي رسد. خصوصا در پنجره هايي كه داراي 3 شبكه هستند، پرده هاي داراي يك پايه در وسط زيباتر ديده مي شوند. پرده هاي داراي دوپايه مياني فضاي خالي بيشتري ايجاد مي كنند.

اگر در خانه خود آفتاب نمي خواهيد مي توانيد از پرده هاي شيد رول استفاده كنيد كه ايجاد سايه مي كنند (داراي صفحه نيمه شفاف باشد) اين نوع پرده هاي محافظ از مبلمان شما در برابر نور آفتاب محافظت مي كند، سايه شما در داخل معلوم نمي شود، با ايجاد يك محيط كم نور براي خواب ايده آل است.

پرده هاي شيد رول چگونه تميز مي شود

پرده هاي رول يا بر روي يك ريل پرده نصب شده و يا بر روي ديوار ثابت مي شود.  به آساني مي توانيم با ثابت نگه داشتن يك طرف و باز كردن قفل مكانيزم هاي كناري پرده را جدا كنيم . پرده را در يك مكان مناسب پهن كرده و  با يك برس نرم و يا با استفاده از اسفنج  با صابون پرده را مي شوييم . پرده شسته شده آهسته به صورت رول درآورده و به شكل عمودي قرار مي دهيم تا آب آن خارج شود.. بعد از اينكه آب ان خارج شد پرده را در جايش نصف كرده و تا آخر باز مي كنيم تا كاملا خشك شود.

پرده زبرا

توليد پرده زبرا بعد از پرده هاي غلتكي آغاز شد چرا كه براي دريافت نور با استفاده از پرده هاي غلتكي مدام بايد پرده بالا كشيده مي شد، براي رفع اين موضوع و نيز براي ايجاد ظاهري تقريبا مشابه پرده هاي توري پرده زبرا به وجود آمد. ساختار پرده زبرا از تور و پارچه مي باشد (يك نوار افقي توري و يك نوار افقي پارچه اي).

زماني كه در جاي هاي كوچك استفاده شود موجب دلباز شدن آنجا مي شود. در مواردي در اتاق نشيمن، آشپزخانه، اتاق كودك ترجيح داده مي شود. پرده هاي زبرا را به شكل توري و هرزمان خواستيد براي روزمره مي توانيد استفاده كنيد.

ساختار پرده هاي زبرا مشابه با پرده هاي غلتكي است اما به دليل اينكه پرده زبرا با قاب ان يكپارچه است و به راحتي مي توانيد با فشار دادن آن را از پايه چدا كنيد.

پرده ساعت شني يا پشت دري

پرده هاي ساعت شني بيشتر از اينكه يك پرده باشند، در واقع نوع استفاده از پرده هستند و يا به عبارت ديگر، شيوه اي براي نصب پرده هست.

معمولا در پنجره هاي كنار روشويي ها و پنجزه هاي كوچك نزديك اجاق گاز ها و يا در ها اشتفاده ميشود و زيبايي خاصي به دكوراسيون مي بخشند. مونتاژ آن داخل شيشه صورت مي گيرد.  با يك ميله يا دوميله نصب مي شود و تميز كردن آن نيز بسيار ساده است

پرده عمودي

اين نوع پرده ترجيحا در دفاتر و بعضي اوقات در بيمارستان ها استفاده مي شود. معمولا از PVC، گاهي اوقات پارچه و همچنين آلومينيوم توليد مي شود. پرده هاي عمودي پارچه اي در خانه ها ترجيح داده مي شود. و به سمت چپ، راست يا به جهت تك حركت مي كند. قابل پاك كردن است با ويژگي حركت  180 درجه اي به سمت چپ و راست اجازه مي دهد تا نور روز و حرارت را كنترل كنيد.

پرده كركره اي ونيزي

در خانه ها و ادات مورد استفاده قرار گيرد. مي توانند از جنس PVC و چوب باشد. استفاده از آن آسان است. مي توان آن را با شكل دلخواه تنظيم كرد. و با پاك كردن تميز مي شود

پرده اسكرين

معمولا پماد آلفا براي جوش در ادارات استفاده مي شود معمولا باگرفتن حرارت خورشيد نور خورشيد را به داخل هدايت مي كنند. از پشت انها بيرون نيز به راحتي ديده مي شود.

پرده پماد سوختگي هاي پليسه

در پالكن هاي شيشه اي ترجيح داده مي شود. مي توان آنها را در بالا ، پايين و وسط جمع كرد. در پرده سيلوئيت دو لايه توري يا حرير مانند به صورت موازي در كنار هم قرا گرفته و  به واسطه قطعات پارچه اي كه بصورت افقي در بين اين دو لايه پانسمان زخم توري قرار گرفته اند، كنترل نور دريافت به شكل دقيقي انجام مي شود و نيز  هنگام  كشيدن پرده به ويژگي پوششي كاملي را ارائه مي دهد .

بنابراين هم به عنوان تور و هم سايبان استفاده مي شوند. معمولا در ادارات مورد استفاده قرار مي گيرند روي آنها چاپ ديجيتالي مي توان انجام داد

پرده هاي دوبل رولي

پرده هاي دوبل رولي درو اقع از دو پرده شيد رول بطور همزمان تشكيل شده است. در اين پماد آلفا براي آفتاب سوختگي پرده ها، رول بالايي  از جنس توربوده و ديگري يك پرده شيد رول است. معمولا در كوچكترين اتاق ها استفاده مي شوند.

آدرس دفتر مركزي :
استان البرز ، كرج ، گلشهر
خيابان درختي
دفتر فروش: 28423771-021
دفتر مركزي: 28423772-021



منبع

تظرات ارسال شده