همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
بهترين شوينده چشمان را بشناسيد

مي‌تواند دشمن بزرگي براي چشمان فرد محسوب شود. پانسمان كل اكتيو

به گزارش : افراد ساعت‌ها در برابر صفحه كامپيوتر مي‌نشينند و به آن خيره مي‌شوند كه اين روش مي‌تواند دشمن بزرگي براي چشمان فرد محسوب شود. البته پانسمان suprasorb نه تنها صفحه كامپيوتر بلكه آلودگي محيط هم مي‌تواند به چشمان فرد آسيب برساند. گلاب خواص درماني براي مراقبت از چشم‌ها دارد.

گلاب از فرآورده‌هاي اصلي گل محمدي است كه تاثير فوق العاده‌اي در نمايندگي شركت لوهمن روشه سلامت پوست و كاهش اضطراب دارد و علاوه بر آن خواص درماني فوق العاده‌اي براي چشم خواهد داشت. گلاب خواص ضد باكتري و ضد عفوني كننده دارد. اين ماده معطر مي‌تواند از چشم‌ها در برابر گرد و غبار، پيكو اسميت اند نفيو آلودگي ها، قرمزي، التهاب چشم و مواد مضر لوازم آرايشي و زيبايي مراقبت كند. براي اين منظور با كمك پنبه مي‌توانيد گلاب را بر روي چشمانتان ماساژ دهيد. بهتر است كه به مدت ۱۰ تا ۱۵ اعصاب دقيقه اين حالت را حفظ كنيد.

افراد با شست و شوي چشم‌ها مي‌توانند با فشار و خستگي آن مقابله كنند، بدين صورت كه چند قطره گلاب تميز را به مقداري آب اضافه كنيد و به همراه يك پد پنبه اي چشمانتان را بشوييد. مخلوط شير سرد و گلاب مي‌تواند سياهي دور چشم فرد را رفع كرده و بهبود ببخشد. روزانه حداقل ۱۰ دقيقه مي‌توان اين مخلوط را بر روي چشم‌ها قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده