همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
دسر خوشمزه اي كه داروي پوكي استخوان است

تهيه مي شود و طبع آن گرم و معتدل است. سمنو حاوي كلسيم، پتاسيم، فسفر، آهن، كروميوم، روي، سلنيوم، مس، اسيد فوليك، ويتامين K، ويتامين A و ويتامين‌ هاي گروه B است. اين نوع دسر مي خريد پانسمان تندروت تواند بر سلامت پوست و مو، لاغري، دوران بارداري اثر خوبي بر افراد بگذارد.

به گزارش به نقل از باشگاه خبرنگاران سمنو يكي از دسرهاي محبوب ميان افراد است كه از جوانه گندم و آرد تهيه مي شود پانسمان hartmann و طبع آن گرم و معتدل است. سمنو حاوي كلسيم، پتاسيم، فسفر، آهن، كروميوم، روي، سلنيوم، مس، اسيد فوليك، ويتامين K، ويتامين A و ويتامين‌ هاي گروه B است. اين نوع دسر مي تواند بر سلامت پوست و مو، لاغري، دوران بارداري اثر خوبي بر افراد بگذارد.

ويتامين قيمت پانسمان نوين E موجود در سمنو باعث كاهش چروك پوست و جوان سازي آن خواهد شد. اين نوع دسر مي تواند در برطرف كردن جوش و آكنه مفيد باشد. سمنو مي تواند در پر پشتي و تقويت ريشه هاي مو اثر بسزايي بگذارد. سمنو به دليل داشتن مواد مغذي موجود در خود براي زنان باردار و جنين بسيار مهم خواهد بود.

مقادير ژل دبريد بالاي آهن موجود در سمنو براي درمان كم خوني زنان باردار مفيد خواهد بود. اين نوع دسر كي تواند مانع يبوست در افراد شود. سمنو شير افزا بوده و باعث افزايش شير مادر در دوران شيردهي خواهد شد. مصرف سمنو عوارض دوران يائسگي را كاهش داده و به بهبود علائم هيدروتك آن و پيشگيري از پوكي استخوان در زنان يائسه كمك خواهد كرد. مقادير بالاي كلسيم موجود در سمنو براي تقويت و افزايش رشد استخوان ها در كودكان و حتي بيماري زردي مفيد است. زياده روي در مصرف سمنو به دليل داشتن آرد در تركيبات آن مي تواند چاق كننده است اما مصرف متعادل آن مانعي ندارد.



منبع

تظرات ارسال شده