همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
پاكسازي پوست صورت با 5 پاك كننده طبيعي

شير يك پاك كننده طبيعي براي پوست ژل ايكس پرونتوسان صورت

شير حاوي پروتئين و چربي است كه تركيب خوبي براي پوست به حساب مي آيد. در واقع شير پوست شما را مرطوب و نرم مي كند و خوبي اش اين است كه به راحتي در دسترس است و شما مي توانيد آن را از هر فروشگاهي تهيه كنيد. شير حاوي اسيد لاكتيك است كه به عنوان يك لايه بردار عمل كرده و سلول هاي مرده پوست را از بين مي برد. علاوه بر آن سموم را نيز پاك مي كند. بنابراين اگر پوست خشكي داريد و به فكر ماده اي براي تمييز كردن آن مي گرديد، شير گزينه بسيار خوبي است. پس از پاك سازي پوست تان با اين اسپري پرونتوسان ماده، صورت تان را با آب گرم بشوييد.

آلوورا يك پاك كننده طبيعي براي پوست صورت

آلوورا معجزه مي كند، همانطور كه مي بينيد ساليان سال است كه اين ماده در صنعت زيبايي حرف اول را مي زند. آلوورا حاوي 15 اسيد آمينه و 200 خاصيت دارويي است كه براي پوست بسيار مفيد است. كافي است چند قطره از ژل آن را به عنوان آرايش پاك كن به پوست تان بزنيد. اين ماده نه تنها موجب حساسيت نمي شود بلكه براي پوست تان مفيد نيز هست.

روغن نارگيل يك پاك كننده طبيعي براي پوست صورت

شما مي توانيد اين محلول پرونتوسان چيست ماده معجزه آسا را هم در آشپزخانه و هم در حمام خانه تان استفاده كنيد. راههاي زيادي براي استفاده از اين ماده پر كاربرد وجود دارد كه يكي از آنها پاك كردن صورت است. افرادي كه مي خواهند به جاي محصولات آرايش از ماده اي طبيعي براي پاك سازي پوست شان استفاده كنند، ما اين روش امن را به آنها پيشنهاد مي دهيم. شما حتي مي توانيد محصولات آرايش ضد آب تان را با اين ماده از بين ببريد. اين ماده نه تنها پوست شما را تمييز مي كند بلكه با خاصيت آب رساني خود، آن را نرم و سالم تر نيز مي سازد. مشكل عروقي فقط يادتان باشد كه پس از استفاده از آن، صورت تان را با آب بشوييد.

آب خيار يك پاك كننده طبيعي براي پوست صورت

خيار ماده اي است كه موجب شادابي و هيدراته شدن پوست مي شود. آب خيار را بگيريد و از آن به عنوان لوسيون براي نرم كردن پوست تان استفاده كنيد. البته خيار فوايد ديگري هم دارد، به عنوان مثال اگر پوست تان دچار التهاب شد، زدن خيار به پوست تان از درد و التهاب تان مي كاهد. براي اثر گذاري بيشتر حتي مي توانيد چند قطره روغن به پوره آن بيافزاييد.

آووكادو يك پاك كننده طبيعي براي پوست

آواكادو شركت وارد كننده بي بران ميوه اي است كه چون بمب اثر مي كند. شما مي توانيد آن را بخوريد يا كه از آن استفاده هاي ديگري، مانند پاك كننده صورت، كنيد. روغني كه از آواكادو گرفته مي شود پوست صورت شما را به سادگي تمييز كرده و آن را با ويتامين و اسيدهاي چرب تقويت مي كند. آواكادو در هيدراته كردن و نرم كردن پوست تان نيز بسيار موثر است.

منبع: مجله زندگي ايده آل



منبع

تظرات ارسال شده