همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

جادوگري به نام پوست موز

جادوگري به نام پوست موز كه در درمان مشكلات پوستي جادو مي كند را در اين مقاله مفصل تر بشناسيد.

پوست موز دور ريزي كه بسيار مفيد است و مي توان از آن براي مشكلات پوستي استفاده كرد. پوست موز در درمان آكنه ها و لكه هاي پوستي جادو مي كند. در اين مقاله با جادوگري به نام پوست موز بيشترآشنا خواهيد شد.

درمان پسوريازيس

بيماري پسوريازيس ضايعات پوستي ژل medihoney به رنگ قرمز است كه توسط پوسته هاي فلس مانند پوشيده شده و لبه ضايعات به خوبي مشخص ميباشد. اين ضايعات اغلب به صورت متقارن در هر دو طرف بدن قرار دارند.پوسته‌ها معمولا سفيد نقره‌اي هستند ولي در مناطقي از بدن مانند زيربغل يا در مصرف مرتب مرطوب كننده توسط بيمار اين پوسته ها وجود ندارد و ضايعات به احتمال زياد صاف و براق هستند.
پسوريازيس معمولا بسيار خفيف است و باعث ضايعاتي در ناحيه آرنج و زانو يا حالت پوسته پوسته شدن در پوست سر ميشود.با اين حال ،اين بيماري ميتواند هر منطقه از پوست را درگير كند يا بسيار شديد باشد. افراد مبتلا به اين بيماري مي توانند عسل پزشكي لايه داخلي موز را بر روي قسمت هاي آسيب ديده مالش دهند، در درمان اين بياري پوستي مفيد استو باعث بهبودي خواهد شد.

درمان آكنه

آكنه يك مشكل شايع در ميان ميليون ها نفر از مردم است، پوست موز مي تواند يك درمان طبيعي براي رهايي از آكنه باشد، و استفاده به طور منظم مي تواند باعث كاهش آكنه شود. لايه دروني پوست موز را به آرامي بر روي جوش ها ماساژ دهيد از اين روش به طور منظم و هر شب قبل از رفتن به رختخواب انجام دهيد.

رهايي از زگيل

لايه داخلي پوست موز داراي پتاسيم استو به همين دليل دردرمان زگيل بسيار مفيد است، مخصوصا محصولات مدي هاني زگيل هاي كف پا را ميتواند با كمك لايه داخلي موز درمان كنيد. اگر از زگيل رنج مي بريد، لايه داخلي پوست موز را به مدت 10 شب منظم و زگيل كف پا را به مدت 15 شب منظم روي نقاط مورد نظر مالش دهيد و نتايج شگفت انگيز آن را ببينيد.

درمان سوزش پوس، كبودي و آلرژي

پوست موز مي تواند در درمان ناراحتي هاي پوستي مانند سوزش پوس، كبودي و آلرژي موثر باشد. شما فقط نياز به يك نوار از پوست موز داريد و فقط كافيست كه يك شب بر روي پوست آسيب ديده بگذاريد و از مشكلات پوستي رهايي پيدا كنيد.

استفاده به عنوان كود در باغ

از آنجا كه پوست موز قيمت كرم مدي هاني داراي پتاسيم و فسفر بالاست مي توانيد از آن به عنوان يك تقويت كننده و كود استفاده كنيد.

براق كردن نقره جات و چرم

اگر مي خواهيد داراي چرم و يا نقره اي براق باشيد مي توانيد از پوست موز به جاي مواد شيميايي استفاده كنيد.

استفاده به عنوان سفيدكننده دندان

قسمت داخلي پوست موز را به صورت دوراني بر روي دندان مالش دهيداين روش به مدت 2 دقيقه مي تواند در سفيد شدن دندان موثر باشد، و براي بدست آوردن بهترين نتيجه از اين روش به صورت منظم 2 هفته استفاده كنيد.

برخي از خواص ديگر پوست موز عبارتند از :

-از بروز افسردگي جلوگيري مي كرم محافظ مدي هاني كند
-سبب بهبود كيفيت خواب مي شود
-سبب كاهش كلسترول مي شود
-سبب بهبود عملكرد قلب مي شود
-به كاهش وزن كمك مي كند
-خاصيت پروبيوتيك و سم زدايي دارد
-ضد سرطان است
-از گلبول هاي قرمز محافظت مي كند
-سرشار از آنتي اكسيدان است
-خاصيت ضد التهابي دارد
منبع الودكتر
پوست موز را بخوريد و معجزه را ببينيد

تظرات ارسال شده