همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
سلامت رفتاري فرزندان، در گرو چيست؟

كودكان بيان كرد: والدين بايد به سبك تربيتي اسلامي و قرآني بازگردند چراكه دوري از قرآن نزديكي به معضل‌هاي اجتماعي را در بر دارد.

به مري انسان گزارش : به نقل از ايكنا حجت‌الاسلام حميد راحلي مدير حوزه‌هاي علميه خواهران استان، در گفت‌و‌گو با ما از آذربايجان‌غربي، در خصوص تربيت كودكان و تعليم جوانان عنوان كرد: علت اينكه قشر نوجوان و جوان بعد از ۳۸۸ سال از گذشت انقلاب اسلامي، گاها از مسير درست و انقلابي خارج مي شود، دور پماد زخم بستر گشتن بنيان خانواده ها از آموزه‌هاي قرآن است.
وي ادامه داد: والدين ريشه بسياري از بزهكاري‌ها و آسيب‌هاي اخلاقي در رفتار فرزندانشان را در تربيت خانوادگي خود جست‌و‌جو كنند چرا كه خود با عمل و رفتار خويش اولين الگو براي آنان اند.
مدير حوزه‌هاي علميه خواهران استان با بيان اينكه فرهنگ غربي سبب دور گشتن ما از اصالت سوختگي با آب جوش اسلامي شده است، اظهار كرد: خانواده‌اي كه با عمل عقلاني و قرآني خود، براي فرزندش الگوساز مي‌شود قطعا نقش بيش‌تري در مسيريابي بهتر آنان دارد.
اين مسئول با اشاره به تاثير آموزه‌هاي قرآني در طول زندگي انسان تاكيد كرد: اگر امروزه در جامعه ما و مخصوصا در ميان قشر جوان، افسردگي ريشه دوانده است علتش كرم اسكار رژودرم كم توجهي خانواده‌ها به تلاوت آيات الهي و دقت در عمل به آن است چرا كه قرآن عنصري نشاط‌آور در روحيه بشر است.
وي عوامل اين معضل را در بالا رفتن ميزان تجملات و توقعات بيان كرده و افزود: ايجاد روحيه فرهنگي و پرورشي دوران انقلاب تنها با بازگشت به آيات الهي قرآن امكان‌پذير است.
حجت‌الاسلام راحلي با اشاره به ضرورت پماد آلفا براي جوش صورت همكاري همگاني در اين باره عنوان كرد: همه مردم و ارگان‌هاي دولتي در سلامت جوانان و جامعه نقش مستقيم داشته و تلاش ها بايد همه جانبه صورت گيرد تا جامعه بايد به فرهنگ انقلابي بازگردد.

شفقنا



منبع

تظرات ارسال شده