همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 چرا هميشه كابوس ميبينم؟ / از عوامل تغذيه اي تا مسائل رواني

و بسياري از افراد در طول زندگي خود كابوس ميبينند. اما گاهي اوقات، برخي از كابوس ها به شدت ناراحت كننده هستند و فكر افراد را براي روزهاي متوالي خراب مي كنند. بيماري پوستي

به گزارش به نقل از خبرآنلاين، كابوس ديدن موضوعي عجيب نيست و بسياري از افراد در طول زندگي خود كابوس ميبينند. اما گاهي اوقات، برخي از كابوس ها به شدت ناراحت كننده هستند و فكر افراد را براي روزهاي متوالي پانسمان هارتمن خراب مي كنند.

برخي از افراد به دفعات و حداقل هفته 3 بار كابوس ميبينند. كابوس ديدن در اين ابعاد مي تواند براي افراد بسيار ناراحت كننده باشد. اما چرا كابوس مي بينيد؟

يكي از رايج ترين علل كابوس مشغله ذهني و اضطراب شديد است. بنابراين شايد بهتر است وضعيت زندگي خود را واكاوي كنيد، پانسمان هيدروتك مسائل مالي، مشكلات عاطفي و... اغلب باعث بروز كابوس مي شوند اما در برابر اين مشكل چه رفتاري بايد انجام داد. به نظر مي رسد بهترين واكنش مراجعه به روانشناس و حل مشكل از طريق روش هاي روانكاوي است .

گاهي كابوس ديدن حاصل فيلم و انيميشن هاي ترسناك است. يعني ديدن فيلم هاي ترسناك قبل از خواب مثل هيدروكلين پلاس يك عامل محرك براي بروز كابوس عمل مي كند. بنابراين بهتر است فيلم هاي ترسناك را قبل از خواب بيخيال شويد.

گاهي نيز بحث و مشاجره با ديگران، پيش از خواب منجر به كابوس مي شود. افزون بر اين ها نوع تغذيه افراد در بروز كابوس نقش دارد. مصرف برخي از خوراكي هاي محرك پيش از خواب باعث بروز اختلالات ژل هيدروسرب خواب شديد مي شود و يا شما را به كابوس ديدن وا مي دارد.

جالب است بدانيد صداهاي محيط و دماي هواي محيطي كه در آن خوابيده ايد نيز در بروز كابوس نقش دارد. هر گونه سرما و گرماي شديد يا صداهايي مثل صداي جوشكاري و كوبيده شدن پتك به ديوار مي تواند برايتان كابوس ساز شود.



منبع

تظرات ارسال شده