همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
وزير بهداشت,اخبار دانشگاه,خبرهاي دانشگاه,دانشگاه
وزير

بهداشت، «عليرضا زالي» را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي منصوب كرد.

به گزارش  فارس، با حكم سعيد نمكي وزير بهداشت، عليرضا زالي به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي منصوب شد.

در  متن اين حكم آمده است: با عنايت پماد مديكال هاني به سوابق ارزشمند مديريتي و تجربيات گرانقدر حضرت عالي در نظام سلامت كشور، به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي منصوب مي شويد تا با اتكال به خداوند متعال و استفاده از تجربيات ارزنده خود در جهت تعالي همه امور دانشگاه اهتمام نماييد.

اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان صديق دانشگاه در انجام اين وظيفه خطير و مهم جنابعالي را ياري خواهند نمود. اميد است به ياري پروردگار در انجام شايسته وظايف محوله با رعايت قانون مداري، اعتدال‌گرايي و منشور خريد قطره فروزومال اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق و سرافراز باشيد.


دلايل بركناري رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي با حكم وزير بهداشت تغيير كرد.

دكتر جهانپور مديركل روابط عمومي وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ايسنا درخصوص دلايل تغيير رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي اظهار كرد: اين تغيير بنا بر صلاحديد و اختيار دكتر نمكي وزير بهداشت صورت گرفته است.

وي در ادامه تصريح كرد: دكتر زالي كه سابقه و رزومه درخشاني در عرصه مديريتي و همچنين قيمت پماد زخم بستر نظام سلامت كشور دارند، با دستور وزير بهداشت به عنوان سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي منصوب شدند.

به گفته وي، دكتر آقاجاني رئيس سابق دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي از دو سال پيش بر كرسي مديريت اين دانشگاه قرار داشت.

مديركل روابط عمومي وزارت بهداشت خاطرنشان كرد: دكتر زالي سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي در دهه ۸۰ سابقه رياست بر اين دانشگاه را داشتند كه علاوه بر آن معاونت وزير بهداشت و رئيس كل سازمان نظام پزشكي از جمله سوابق مديريتي و اجرايي او است.

به گزارش ايسنا، درمان خانگي سوختگي با آب جوش با دستگيري يك دانشجوي قلابي در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، اين دانشگاه طي هفته‌هاي گذشته درگير چالش‌ها و مباحث جدي آموزشي و مديريتي بود.

متن حكم وزير بهداشت به سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي به شرح ذيل است:

جناب آقاي دكتر عليرضا زالي
استاد محترم دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي


با عنايت به سوابق ارزشمند مديريتي و تجربيات گرانقدر حضرتعالي در نظام سلامت كشور، به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشكي انواع پانسمان نقره و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي منصوب مي‌شويد تا با اتكال به خداوند متعال و استفاده از تجربيات ارزنده خود در جهت تعالي كليه امور دانشگاه اهتمام نماييد.


اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان صديق دانشگاه در انجام اين وظيفه خطير و مهم جنابعالي را ياري خواهند نمود. اميد است به ياري پروردگار در انجام شايسته وظايف محوله با رعايت قانون مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق و سرافراز باشيد.



منبع

تظرات ارسال شده