همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
استفاده اجباري از كاسم در اتوبوس هاي ببن شهري,اخبار اجتماعي,خبرهاي اجتماعي,شهر و روستا
داريوش

باقرجوان گفت: به جز اجباري استفاده كردن از ماسك همه پروتكل هاي بهداشتي ابلاغي از طرف وزارت بهداشت و ستاد ملي مبارزه با كرونا با جديت اجرايي مي شود.

مدير كل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداري كشور از الزامي شدن استفاده از ماسك در اتوبوس ها و سواري هاي پلاك عمومي بين شهري توسط مردم درمان خانگي سوختگي با آب جوش خبرداد و اظهار‌كرد: با وجود تصويب هزار ميليارد تومان اعتبار براي جبران خسارت هاي وارد شده به بخش مسافري حمل و نقل بين شهري تا به حال مبلغي پرداخت نشده است.

داريوش باقرجوان در گفتگو با ايسنا، گفت: در خلال الزامي شدن استفاده از ماسك در مترو و اتوبوس هاي درون شهري ما نيز اين كار را در حوزه برون شهري انجام داديم و تمامي شركت هاي حمل و نقلي موظفند به مردمي كه ماسك ندارند بسته هاي بهداشتي از جمله ماسك را تحويل دهند و مردم نيز آن ها را درطول سفرهاي بين شهري در اتوبوس ها يا سواري هاي كرايه اي پلاك عمومي استفاده كنند.

او ادامه داد: مهمتر خريد قطره فروزومال از همه اين است كه مردم اين نكات بهداشتي را جدّي بگيرند و در موقع استفاده از اتوبوس يا سواري هاي كرايه پلاك عمومي شهري حتماً از ماسك استفاده كنند ولي متأسفانه بعضي مسافران اين مسأله را رعايت نمي كنند و اكنون قانوني وجود ندارد كه چنانچه كسي اين الزامات بهداشتي را رعايت نكرد چه برخوردي با آن شخص صورت گيرد.

مدير كل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداري كشور با بيان اينكه به همه رانندگان توضيح داده ايم كه به مردم نكات بهداشتي را تذكر دهند، اظهار‌كرد: به جز اجباري استفاده كردن از ماسك همه پروتكل هاي بهداشتي ابلاغي از طرف وزارت بهداشت و ستاد ملي مبارزه با كرونا با جديت قيمت پماد زخم بستر اجرايي مي شود و سازمان راهداري و ديگر دستگاه هاي نظارتي من جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نسبت به اجرايي دقيق و صحيح اين پروتكل هاي بهداشتي نظارت مي كنند. همينطور ضمن ضد عفوني و محلول پاشي تمام فضاها و سطوح تماس مردم در حوزه حمل و نقل مسافري، تب سنجي و غربالگري مسافران نيز در دستور كار قرار گرفته است و اين مسئله سبب شده كه خوش بختانه تا به حال هيچ راننده اي به ويروس كرونا (corona) در بخش حمل و نقل مسافري مبتلا نشود.

او با بيان اينكه حدود هزار ميليارد تومان براي جبران خسارت هاي وارد شده به بخش حمل و نقل مسافري بين شهري تصويب شده است، اظهار‌كرد: تا به حال قول هاي زيادي پماد مديكال هاني در زمينه حمايت داده شده است اما هنوز هيچ يك از آن ها عملياتي نشده است و منتظريم كه اين اتفاق بيفتد، چراكه اگر به طورمثال اين هزار ميليارد تومان پرداخت شود ميتوان كارهاي بزرگي در زمينه حمايت از شركت هاي حمل و نقل مسافري و رانندگان و پرسنل در اين حوزه انجام داد.

باقرجوان اظهار‌كرد: يكي ديگر از حمايت هاي در نظر گرفته براي رانندگان اين بود كه ليست تمامي آن ها را به سازمان هدفمندي يارانه ها ارائه داديم كه به جز يك ميليون تومان كمك معيشتي در زمره سه ميليون خانوار مشمول يك تا دو ميليون تومان ديگر كمك معيشتي شوند ولي تا به حال هيچ اتفاق عملي در اين زمينه نيفتاده انواع پانسمان نقره است و تنها كاري كه توانستم براي رانندگان انجام دهيم اين است كه مصوبه افزايش ۲۰ درصدي كرايه اي كه در ايام عيد از ستاد تنظيم بازار دريافت كرديم را براي آن ها تمديد كنيم.

استفاده اجباري از كاسم در اتوبوس هاي ببن شهري,اخبار اجتماعي,خبرهاي اجتماعي,شهر و روستا



منبع

تظرات ارسال شده