همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 بيماري‌هايي كه نشانه‌هاي آن در چشم‌ها ظاهر مي‌شود + اينفوگرافي

يا حالت چشم زنگ خطري است كه از بروز برخي بيماري‌ها در بدن خبر مي‌دهد.

به گزارش : چشم عضو حساسي در بدن محسوب مي‌شود و از نظر پزشكي رنگ چشم نشان دهنده مشكلات و كمبود هاي مواد مغذي و ويتامين هاي ژل medihoney بدن است.

برخي از عارضه‌هاي خود ايمني فقط به يك عضو از بدن حمله مي‌كند به طور مثال در ديابت نوع يك به پانكراس و در بيماري لوپوس تمام بدن را درگير مي‌كند و چشم هم از عوارض بيماري هاي خود ايمني در امان نيست؛‌ به عنوان مثال خشكي چشم در افراد نشان دهنده بروز بيماري خود ايمني است؛‌در اين عارضه غددي كه اشك و بزاق ترشح مي‌كند دچار محصولات مدي هاني آسيب مي‌شود.

به طور عادي سيستم ايمني مي‌تواند تفاوت سلول‌هاي خارجي را از سلول‌هاي بدن تشخيص بدهد و متاسفانه در عارضه خود ايمني سيستم ايمني بخشي از بدن مانند پوست يا مفصل‌ها را به عنوان عنصر خارجي به اشتباه گرفته و در اين زمان پروتئيني به نام اتوآنتي بادي به سلول‌هاي سالم حمله مي‌كند.

زردي عسل پزشكي چشم هم عارضه ديگري است كه به دليل بروز اختلالات كبدي نمود پيدا مي‌كند؛‌به همين دليل اگر چشم افراد به اين رنگ تغيير پيدا كرد بايد سريعاً به پزشك مراجعه كنند.

اگر چشم افراد سرخ رنگ و اشك‌بار باشد اين مسئله نشان دهنده بروز حساسيت و آلرژي است و به سادگي به وسيله متخصص اين بيماري به طور كامل از بين مي‌رود همچنين اگر چشم افراد قيمت كرم مدي هاني دچار التهاب و تاري شود بنابر دستور پزشك مي‌تواند از يك رژيم غذايي مناسب يا مكمل‌هاي غذايي مفيد استفاده كرد.

تغيير ديد رنگي ممكن است بر اثر بروز عارضه آب مرواريد زودرس يا ديگر مشكلات چشمي مانند عيوب انكساري يا نزديك‌بيني چشم باشد.

تغيير رنگ چشم نشان دهنده كمبود چه مواد غذايي است+ اينفوگرافي/// جمعه

باشگاه مدي هاني خبرنگاران



منبع

تظرات ارسال شده