همه چيز در مورد پزشكي

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
اين خوردني‌ ها كليه‌ ها را شستشو مي‌ دهند

و براي دستگاه گوارش خوب است. برخي مردم مي‌گويند روزي يك سيب بخور و دكتر نرو!

به گزارش آيا مي‌دانستيد كليه‌هاي شما مسئول حذف زوائد از بدن شما هستند؟


اگر فشارخون بالا، ديابت و يا سخت شدن سرخرگ داشته باشيد، ممكن است به بيماري كليوي مبتلا چشم درد شويد؛ بنابراين بايد كاري كنيد كه جلوي وقوع و توسعه اين بيماري گرفته شود.

بيماري كليه تهديدكننده زندگي است و بايد كاري كرد كه آن‌ها را پاكيزه كنيم. البته قرار نيست جارو برداشته و آن را تميز كنيم؛ بلكه ۹ پاك‌كننده وجود دارد كه مي‌تواند در سالم نگه‌داشتن كليه به ما كمك كنند كه در زير آن‌ها را مرور مي‌كنيم.

خوردن برگ سبزي حاوي ويتامين سي، كا و فيبر ضمن اينكه فشارخون را پايين آورده، قند خود را نيز متعادل مي‌كند. برگ ترب و خُرفه مي‌تواند كارساز بوده و كليه را تصفيه كنند.

آب نمايندگي b braun زغال‌اخته مي‌تواند دواي طبيعي خوبي براي كليه‌ها باشد. ضمن اينكه عفونت ادراري را در بدن مي‌كشد. سنگ كليه از نوع اگزالات را از بين مي‌برد و البته بهتر است اين ميوه را بدون افزودني و به‌صورت خالص مصرف كنيد.

زردچوبه به دليل داشتن كوركومين ضدالتهاب بوده و براي كليه و نابودي سنگ‌هاي كليه مفيد است. آن را به غذاي روزانه خود بيفزاييد.

سيب پر از فيبر بوده و سم را بي براوون جذب مي‌كند. التهاب را كم كرده و براي دستگاه گوارش خوب است. برخي مردم مي‌گويند روزي يك سيب بخور و دكتر نرو!

سير را در رژيم غذايي خود وارد كنيد تا سموم و التهاب را در بدن مديريت كند. سير آليسين دارد و خاصيت آنتي‌اكسيداني قوي‌اي دارد.

برگ‌هاي گل قاصدك (در طب سنتي به آن طرخشقون مي‌گويند) حاوي فلانوئيد بوده و كليه‌ها را پاك مي‌كند. به‌صورت دم‌نوش بخوريد تا فشارخون را نيز پايين بياورد. (ضد استرس هم هست)

روغن‌زيتون اسپري linovera مزاياي زيادي دارد، اما براي كليه‌ها نيز مفيد تشخيص داده‌شده است. ضمن كاهش كلسترول، درد سنگ كليه را كم كرده و ضدالتهاب است.

آب‌ليموي طبيعي نه‌تن‌ها كليه‌ها را تميز مي‌كند، بلكه ايجاد سنگ را نيز در كليه متوقف مي‌كند.

زنجفيل را به‌صورت پودر و يا ادويه بكار ببريد كه ضمن اينكه ضد تهوع است، اشتها را خوب كرده و به كاهش التهاب كمك مي‌كند.

ژل زخم پرونتوسان

منبع: خبرگزاري برنا



منبع

تظرات ارسال شده